FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, April 20, 2007

:: UruT ::

Huuuh, baru pas abis layan survivor S14E10. seb baik cepat siap dia dload. Kalo x mmg berbulu** nk tggu deeeeq. Mungkin server baru agik kot, kang kalo da mule dia wat hal, mmg sampei kesudah, cam tuh jer laa. Trus sakit hati dibuat nyer.

--outwit, outplay, outlast. survivor FIJI--

Memandangkan rinih ari jum. So xder la aper sgt aktvt yg dibuat, cukupla skadar g semayang JUM then g makan kt tempt biasa. Then balik umah, layan movie n siries. Ntah ape movie yg aku tgok pon xtau, aper siries yg aku layan pon xtau. Coz sumer nyer da berulang2** kali ditontoni. Just skadar tuk mengisi masa lapang sajork.

Nih baru pas maghreb. Tgh blur xtau nk wat aper da. Tapi agakznyer sat g ader la keje tuk aku nih. Nih sumer base on keadaan yg sedia ado. Osmate aku sowg nih kaki dia injured. Bengkak katenyeh(dan aku pon da tgok da kaki dia). Maka, tugasan yg nyata sekali adalah mengurut** kakinya ituuuuuu.

--wala wala BABY showang nih, kaki dia takiet** erk. wala wala tayang** dia. mamo takiet2** erk. nnt kite urut bagi elok k--

Nih da bape kali da kaki dia terseliuh, aku pon xterkire. Kejap2 terkehel, kejap2 te*peleot*. Org men bola sepak jer la bola tuh kan(ngan skill2 yg ade) nih x, abes court2 tuh dia terajang, kaki org dia sepak, keting org abes disadung. Nih nk men bola ker nk karate???! Aku konpius. Huhuhuhuh

--elok nyer kalo aku la kan, ditarah jerk kaki dia nih, biau da xleh men bola, men2 jer sakit segala, bek xyah men trus. hahahahha--

Ader lagik tuh. Bola men ngan kaki kan??? Nih ader tangan yg injured gakz nih. Melecetla, terseretlah, berdarah la, Aper la. Merepek2 jer dak2 nih tau. Org men bola, dia nk men gak. Tapi **xtau** nk jage diri. Main **nonong2** jer. Kalo part tangan yg sakit/injured tuh area lengan @ arm xper agik tau. Nih tapak tangan. Saper nk jawap dek!!!! Merapu merapuuuuuu.

--dengan beberapa pengalaman n ilmu yg ader, ku turunkan aliran tenaga nye pada kaki ini agar dia mampu pulih seperti sedia kala, sumer nye atas kuasaMU ya tuhan yang maha agong, matila mandrem seri seribu **kelopak bunga** kan--

Ok, berbalik pada kes urut2** tadik kan. Aku nih xder la pandai sgt nk urut2 org nih. Boley la ckit2. nih dpt detect kebolehan nih tym aku kt sek(ostel)dulu. Aku kena urut member aku yg tangan dia terseliuh, sbb berkungfu. Pelikkan!!! Cam budak2.... nk berlawan-lawan ala2 pelakon cina. Ngan gulungan tuala n kain pelekat nyeeeer. Yg xtahan tuh, ader ngan sound2 effect skali tuh. Last2, bile sakit. Aku jugaaaaak yg dcari nyer. PADAN~~~
--zhou you shang xia, xiang jian hou bu. zhuan bei tiao gao--

**kalo nk tau aper mende nih, tanya la memember cina korang. byk pengertian n ilmu pada 3 frasa nih. cara senang nk igt step laju pergerakkan kung fu.

Ye la. Da osmate kan, kite kena tolong. Kite nih da la duk sama2, xkan la nk **ananiyah** gakz kan. Kang aper plak kate org(ambil kire pandangan org nih!!) xelok la kalo dibiau-biau cam gituh jer. Sakit dia, sakit kite jua. Waaaaah, prinsip cubit peha kanan, terasa peha kiri nih(prinsip merepek!!!!)haahahahaha

Duk sama2, adala lagi 3-4 tahun. Kalo mende kecik nih pon xleh nk tolong, cam neeeeee? Hulurkan tangan, ringankan beban(BERSAMAMU TV3 kini di bumi kinanah)wakakakakkaka. Tambah ckit agik, bersamamu "merealisasikan impian", sbb aper?? Sbb nk join kejohanan futsal piala duta 2007. kesal aku!!!

cam la xtau, kalo xdapat men futsal piala duta, xdapat result cemerlang dalam xmmmmm..... sakit peruuut, makan xlenaaa, mandi xnkenyanggg, tidor xbasah*OPS!! dia kena join, yg tuh baru result GEMPAQ n serba serbi dlm idop baru lengkap... btui daaaaak???

K r, da xder aper kot, nk wt mende len plak. Agak2 sesape yg nk rasa urutan aku, boley la erk**ops! Xder la, just kidding, **koser** aku nk urut2 org... Xder makne nyer. Byk agik keje yg boleh aku buat dari terhegeh2 nk urut org sane org cni.

cau~~

No comments: