FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, April 19, 2007

:: WinDu TaJUk nYe::

salam sejahtera sumer. nih tetibe lak ter*hinggin* nk citer sumthing yg semestinyer da lame bersarang kekusutannya dlm benak fikiran aku -nadzeem aidil- da bertahun2 aku pendam n simpan kerinduan nih. nk ilangkan dari fikiran mmg satu yg mustahil. sbb nih adalah satu diantara element yg byk mengubah idop aku.

kalo xsilap, entry b4 nih aku der cakap kot bout nih, but not too all la kan.. tapi kali nih skali lagik, tuk aku mengulangi betapa *windunya* aku thadap seorang ini. da cam2 cara aku cube tuk dapatkan/ temui kembali dia nih. tp sumer nyer temui jalan buntu. tapi sumpah aku xpenah putus asa w'pun seketika, sbb aper??

[...sbb kalo kita nk, pasti ader cara...]
sebagai memetik.

dlm hal nih, family pon xketinggalan membantu, sbb hubungan kedua-dua family sbenarnya da terjalin sejak aku kenal ngan dia nih. so xder masalah la sgt.


puas la aku tny sumer org(memember dia)tapi HARAM sekor pon xtau, name jer satu batch. no contact pon xder. alih2 mintak no contact batch dia kt aku. MOTIF!!!! patut nyer aku yg tny dia. nih dia lak yg mintak kt aku no phone/contact batch2 dia segala. mmg SYIAL nyer member kan**ops

ok.. aper2 la kan, xkan la kerna no phone yg 2-3 tuh leh putus kawan kan. hehehe. tapi seyesli la kan, mmg xlogik kalo no phone batch sendiri pon xder, so selama nih, ko kenal dia cam tuh jer ker(w'pon satu kelas dulu nih!!!) nmpk sgt ko tuh pentingkan diri sendiri. hanya ngan **BULU2** ko jer(no. bebulu sendri pon xder.alik2 aku gaaaaak.aper kes??)xtau la aku nk describe cam ner makhluk yg camnih... aper spesis nyer makhluk la kan.

--nih set2 belangkas la nih, kemaner pon tetap bersama. konon2 nyer str8 la bagai kan. tapi cam belangkas jerk. aku musykil giler, **mati la speku lelebey--

no dak2 kelas len boley ader lak tuh, kelas sendiri dulu pon haram xder. padahal kt sek dulu bukan men agik close bagai. abis jer sek, langsung xkenal da. nih bukan kawan la gamaknyer yer!!!. xder la aku nk jmp org2 spesis yg cam gini kan **PAY- GI** jalan laaaa!!

tmbhan lagik nih, siap name kawan pon xtau(walhal satu kelas).. lain jantina xper agik, nih yg same gender nyer kes. korg tgoooook. aper nyer type nyer org nih.. --anjing pon leh kenal tuan-- nih kan manusia yg ader akal. nope komen!!!
--kalo anjing comey xper la kan. nih hazap nk mati. parah xhengat dunia. **ambooooi aku ngata org kan!!!--

da2. back to da main story. kan da melalut lalut nih. aku nih da la xleh nk xplain ckit. kang elobration nyer. mmg sampei abis xsudah-sudah. tuh yg sampei **ader org** yg xbg aku komen aper2 tuh. yg besh ckit. xder bg ruang langsung tuk aku memberi komen or pandangan. awal2 da disekat/dihalang. wut ever la kan, saye xkesah pon. saper la kite nih kan... kui kui kui kui.

xtau la sampei bile aku boley ketemu ama dia ini. xnak la nnt sampei my wedding ceremony dia xder. aku nk dia ader skali my wedding ceremony... coz aku penah bcerita ngan dia bout mende2 nih. n dia da janji, aku pon da janji yg kitorg saling hadiri menghadiri majlis memasing satu hari nanti. janji tetap janji... xkan berlangsung majlis selagi dia xder.(fikir sampei ke mase depan nih)

--ala2 camnih gak r nnt majlis aku, huhuhuh--

cam gituh la gamaknyer... aku windu sangat ngan dia. kalo xder(xkenal)dia maka xtau la aper yg da terjadi kt aku skarang nih. tuhan maha kaya.DIA telah temukan aku ngan seorang yg btul2 memahami aku tym aku dalam kesulitan dulu. semangat aku dia yg naik kan tuk trus berjuang mhadapi hari2 mendatang.

sayangnyer, pertemuan itu hny sekejap sajork. aku **menci** ngan istilah perpisahan nih. tapi aku tahu. kalau kita berani ngan pertemuan, why not kita juga akan menhadapi perpisahan. biar pun ia satu yg menyakitkan. namum ia adalah satu yg xmungkin aku lupakan.. sape dia?? dia yg dimaksudkan ialah. abg ikhwanuddin ab. jalil-last jumpa kt HITz Akhir 2005, auditorium angkasapuri, kuala lumpur.

sekian~~

No comments: