FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, April 19, 2007

:: xDe CLassssss ::

wAaargHhhhh, letey nyer bangun pepagi nih.. xlatar seyh. da la sejuk(summer da)tapi still sejuk agik, siap ujan lebat agik pepagi buta tadik, aku baper kali terjaga, coz bunyi ayaq ujan menyapa cermin jendelaku<-ayat novel tuuuh, wahahahahhahha

aper2 hal pon g dapur, wat break fast dulu(panaskan aper yg fatut) then tinggalkan jap. masuk toilet gosok GIGI. pastuh g dapu balik amik sumber tenaga dipagi hari. mende2 nih berlaku sekitar jam 0730-0800.

kul 9 get ready mandi lak, coz sat g kul 10 nyer der kelas. kena sharp kul 9. xleh nk telajak, nnt susah jd nyer. coz mase yg dperuntukkan tuk mandi ader 15-20 minit(ader sebarang komen mengenai nyer??) nk tggu air panas agik, nk basuh rambut(nih yg penting)huhuhuhuh.

da settle bab kendiri2 nih, trus bersiap nk g kelas. kelas kul 10 kan, tapi kuar umah kul 10 gakz, aku da estimate da, tempoh mase yg dgunakan oleh DR adelah same ngan tempoh aku bjalan dr umah ke kelas. kui kui kui kui (matila umah ngan dekat kan....!!!!)

sampai jer kt kuliah(fakulti)tadik, aku tgok asal la ramai sgt yg kt dari bangunan kuliah. xde kelas ker? ke depa2 tuh ponteng kelas kan, selalu nyer kalo tym kul 1000-1010 tuh,ruang legar(ala2 ruangan menunggu stesen KTM Taman Dato' Harun**ops!!!)da kosong da ngan makhluk2 kinanah nih. tapi kali nih, makin ramai n ramai.

aku wat DO-NO jer r, bukan masalah aku pon kan kalo derang2 tuh nk ponteng ker, xnk masuk kelas, nk kua kuliah ker aper kan, yg penting aku tetap nk masuk kelas(sambel tgok jam kt HP)..nih gigih nih naek smpi 3rd floor tuk ke kelas. sampi2 jer kelas kosong, maner lak depa2 tuh g erk??(berbisik dalam hati) aku terus la ke bilik DR. tgok2 tertutup/terkunci pon iya gakz. maka nyer aku menyimpulkan xder kelas pada pagi yg sejuk2 cam ginih.

rupe2 nyer ader agik kelas yg dbatalkan. bukti nyer aku der tserempak ngan bbrapa student yg msia, yg kelas depa pon turut dbatalkan kekdahnya. bila ditanya kenapa? dia jawab ** masyghul** kot.. tuuuu dia!!! bahase arab tuh. cakap lecturer BZ or MC uda. nih **bekNO** nk b'arab2kan segala kan.

ekceli, antara mende yg aku rimas ngan sebahagian dak2 msia kt cini cam tuh la. abis sumer mende nk diarabkan. yg pak2 arab plak, xsedar2 dik untung nk mengenglishkan yg arab. hasel nyer cam **FUNDEK**!!! ntah aper punya kekdah bahase ntah.huhuhuhuh


k la. nk gerak ke next kelas plak..

No comments: