FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, April 18, 2007

:: Da!!! ::

A’ah. Aku mmg xleh nk bawak gurau kan. Ko jer yg boley nk di gurau bagai kan. Maka pegi la men guro2 ngan org len. Aku x BATAK pon nk terima gurauan dr ko tuh.

Xder la aku nih jenis dahagekan gurauan ko tu kan. Byk agik mende aku leh buat dari men gurau2 ngan ko!!!

[still jage bahase mode, ikut kan ati. Mmg aku hamunkan ajer. Seb baek la….]

Da2, yg da lepas tuh lepas la. Mamo piker da. Yela, langit xsentiasa cerah, mendung xsemesti nk ujan(motif ado perkaitan!!!) paper pon aku tetap *elergi sepi* gak ngan mende nih. Ku harapkan panas hingga ke petang, uper nyer rebut ditengahari.

Baru la nk merasai imbauan memori lepas, tau2 disentap camtuh jer. Sayangnyer lahai. Tapi da berlaku kan, nk wat camner. Pasrah aku terima(tempo merawat luka yang terpendam-LIZA HANIM). Dlm hal nih, aku yg salah. Xder org len salah da, aku jerrrrrr.

Nk wat camner, merak kayangan ngan gagak rimba. Dua-dua status berbeza. Sape merak tatau-sape gagak pon tatau. Memasing feel sendiri la erk. Yg **empunya cherita** jer dapat mood story nih. Yg ader kias2 tuh, ambel la mood nih jugak. Moga kite same2 rasa, **berjemaah** itu kan sgt dituntut kekdah nyeh!!

[monolog session]
Tuh la nadzeem aidil. Aku da cakap da awal2 dulu, ko xcayer, ko tetap m’dukung kpercayaan kuno ko tuh. Skrg da jadi camni, kan ko gakz yg kesal. Aku tau ko tuh, kalo skali da xsuke, mmg sampei bile pon xsuke kan!!!? Sian la kt dia tuh, dia xder salah ape2 pon ngan ko.
[tammat]

Hah!! Camner la erk, xtau aku nk ekspresikan camner da mende nih. Bia jer la. Senang citer, tutup kisah!!! Xyah nk fening2 pikir. Lagik piker, lagi sakit pale. Cam ader sowng tuh. Da semggu sakit pale katenye. Skrg nih aku plak yg bakalan rasain. Nih cam der paper jer. Wahahahahahahha(mood sedey mode)

Xnk citer bebanyak, aku pon da nk xm da nih(tetiber jer kan!!!) bek aku study. Dan2 nih nk xm segala, kalo x laaaa. Mmg dunia nih cam ade share jer ngan dia. Kui kui kui kui

Dah!!! Malas. Nk rehat. Amik mood balik.

Cau~~

||-sesambel layan lagu-||

Sepi dikamar ini
Hanya lilin menemani
Beginikah seksanya
Hidup dalam penantian<-tukar kepada
“sukarnya untuk bergurau”

Di tabir tirai malam
Ada insan kesepian sendirian

--blackrose, PENANTIAN--

1 comment:

Cik Puan Sri Quzz said...

fared..
cool bro..!still studying eh?