FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, April 22, 2007

:: RaK bUkU ::

skali agik aku da xtau nk wat camner ngan buku2 yg byk nih. rimas plaks aku nengok desk aku penuh ngan bebuku nih. so cari punya carik, dapat la ilham dari ALLAH tuk pasang agik satu rak. nih sumer kes buat sendiri... maklumla kan, org x berduit nk beli segala. so kite praktik kan la KHB sek men dulu tuh... dan begini la hasel nyer.

dlm tgh cbuk2 layan tuh. sempat agik aku layan HIKMAH jap. nih osmate aku la nih, tym kite nk wat keje(pasang natang nih)tym nih la dia nk tgok HIKMAH bagai. xjadi kejer aku dbuat nyer.hahahahhahahaha


--rajah pertama, berwallpaperkan JERUNG yg garang(garangggg ker??)--


--da b'tukar(wallpaper) ke my beloved CUB, comel la cub tuh--


--setiap 1minit gambr bertukar, tema mggu nih ANIMALs. sesama la kite mencintai haiwan, wahahahha--


--nih la dia capture keseluruhan area desk aku tuk sem kali nih, xtau la camner nk arrange tuk sem depan. idea tgh kering--

No comments: