FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, April 22, 2007

:: sTik ::

arinih osmate aku yg 2 org tuh xm(Ejam & Mando). so tinggal la aku pepagi sesorg kt umh. sedey jerk. tapi xper, kejap jer boring n sedey nyer tuh. xtgok petang nyer agik. mmg besh.. MELEKAT!!!

ekcelli, kitorg da plan awal2(2 mggu lepas)kalo xsilap, aper yg nk dbuat mggu nih. plan nyer bout makan2, yelaaa. sejak2 2nd year nih aktivt keramaian da agkz kureng(batch)so nk xnk, kena la wat sendiri(kalo nk wat) tapi nk la wat gak, kecil-kecilan sajork. just kami b'tiga. kalo dulu b'empat. skrg nih ber-3 jer. wahahahahha

tgh hari pas Ejam abis xm, dia call tuk ke BALAD. nk beli aper2 yg fatut. makanya, aku pon bersiap ke sana, n trus dapatkan teksi. kitorg beli ayam, daging n ckit brang umah. tu ajer. xleh lelame kt BALAD tuh, nnt lagik byk duit yg dilaburkan. kui kui kui kui kui

da sumer barang2 ader, tggu Mando blik, tuk merinate daging2 tuh, then ready nk masak(lewat petang) yg sowg agik tuh pening berdenyut2 katenyer, tapi bola tetap g main. oit, cara terbaru ilang kan pening yg berdenyut2, adalah ngan men bola. sepak ngan kaki, tapi kesihatan kepala yg pening tuh terjamin kan. hahahahaaha

--nih nasik goreng. aku yg buat--

--nih "koslow". Ejam yg buat--

--nih ayam marinated(btul ker eja nih)digoreng, Mando nyer tugas--

--daging yg da siap, Mando gakz yg incharge--

--yg blakang tuh, kuah black papper, Ejam yg buat. yg pinggan depan tuh, aku nyer.hehhehe--

No comments: