FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, April 30, 2007

:: aMik La Weii ::

Salam semua. Rinih baru start kelas balik(cam lame jer cuti) aku cam beser, pas subuh trus tido balik(w’pun xnk tido) coz nih ader ari ader kelas. Kalo aku xtido awal. Nnt lagi setengah jam pasti dtg setan nye tuk ngantuk kan aku. So aku xnk!!! Dari kite ponteng kelas, bek kite tido tuk menghadiri kelas. Nih bukan aper, kate lah xtido pas subuh(nih kes tym week day tau!!! HARI BEKERJA, harap maklum) mesti nyer lah kang dekat2 nk kelas, ngantuk tuh datang, penat nih menerpa. Igt aku ni jenis suke skip2 kelas ker. Owhhh.. noo!!!

Len la weekend. Boley stay sampi ke pagi, coz xder aper. Just tym tuk rest jer. Kalo telelap pon xheran, coz xder kelas. Kalo ri jum lak, xkan la sampei zohor tuh xbangun2 agik kaaaan. mmg melampau la tuh. Aku paling lewat bangun pon kul 930 pagi. Pastuh da xleh nk tido. As I said b4, aku hny tido 6 jam shari. Walau camner cara. 6 jam tuh must be!!!

Tuh soal ketiduran n peniduran. Yg nih len plak kes nyer. PERLU ker aku nk bg kt sumer org contact aku?<-persoalan tuk sesiapa yg mmg sengaja dirinya nk aku SYIALkan. Aku nih xder la jenis yg nk menCAPAP a.k.a CAGLA cam hang tuh. Xder nk pikir2 mendominankan diri. Yg jenis tabor2 name sane sni nk cari pengaruh. Tuh set2 yg xsedar diri!!!!!N aku bukan la jenis yg cam tuh. Ko len la kan. xnk kalah tuh da tentu. Takut di atasi, apatah lagik kan!! tuh yg xtentu arah tuh kan????

Xper laaaa, aku nih xkebulur pon ngan name2 nih. Name aku pon da cukup GLAM da. Wat pe la nk GLAM2 agik kan. syukur jer la aper yg ader sekarang nih ha. ko jer yg nk FAME ngan cara jijik, hina, n jelik. Kitorg(owh!! Kitorg ker kan.huhuhuhu) pun da muak da ngan cara ko tuh. Tgok jer la nnt, saper yg dak2 nk pilih tuk naek kerusi hangat tuh. Penangan yg “jauh” tuh tampak kuat n utuh. Xtau la kalo ko sanggup nk “bayar” kan. tuh xtau la plak aku(byk sgggt ker duit ko!!!)

Yer laaaaa, kalo kalah undi tempat sendiri. Mmg laaaaa malu. Takut2 xcukup tanah nk sembunyi muke nnt. Kite nk ketua/leader yg proaktif. Bukan yg berlagak pro cam ko. Pro FUNDEKtif namenyer. Hangat x hangat kite tggu jer nnt. Jgn la anggap nih satu ancaman plak erk, nih sekadar satu cabaran. Tuk ko yg giler name n jawatan. Aku xtau aper2. Nih adelah kate2 ramai. Bukan la aku nk men sembur2 ko. Tapi nih adalah pandangan ramai. Nak xnak, derang cakap, suh ko ready btul2. mane la tau, kot2 nnt menang ker kan... huuuh

“Bukan senang nak senang, bukan susah nak susah”-nasihat aku tuk ko.

Nmpak nyer aku da makin terkeluar nih. Asal nk pasal contact2 tuh. Da termasuk hal peribadi n sejagat(peribadi n sejagat la sgggggTtt!!!)

sebenarnyer camnih.... Mamat yg aku ngomelkan kt atas tuh la. Sesuke B**T*H dia jer kate aku nih sajer men bg no contact aku kt org msia. Yg konon2 nyer nk kata aku nih menunjuk kan ke-EKSEN-an aku belajar kt bumi kinanah nih. P*NT*T la weeeeei. Kate.....!!! sape yg aku bg tuk tunjukkan aku nih eksen @ belagak segala?? Saper wehhhh!! Saper!!!

Ikutkan hati aku, mmg xnk bg aper2 info pasal aku kt org2 kt msia tuh tau(ex2 member sek **TUT**) camner no aku boley tersebar pon, aku xtau. Yg ko tetibe nk sound2 aku nih pehal. Aku der wat salah ngan ko ker. Aku xpenah pon usik idup ko w’lau seinchi. Ko je yg lelebey nk takut/cuak pasal?? Aku xrakus or gile kuasa cam ko. Xyah risau lah. Kuasa tuhan tuh maha luas. N DIA jua maha mengetahui. Aku xpernah nk ade no contact ko pon, yg ko tettibe gigih cari no phone aku, YM aku, FS aku, MS aku tuh saper suruh????!! Alik2 da jmp men maki hamun aku kan. ko nih spesis aper erk? BULL DOG yg garang tuh pon tau nk hormat tuan dia. Nih kan ko yg ade akal. Hebat n mantap agik(org katelaaah kan, aku tgok BASIC jerk.)

K r, malas nk citer banyak. Kite tggu jer la ari pemilihan, tgok sape di hati “kawan2” kite kt luar2 tuh erk. Selamat maju jaya.

No comments: