FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, April 29, 2007

:: ChOoti ::

Yuhaaaa. Pagi sumer(cni pagi lagik dong) letey nyer semalaman melayan HIKMAH. Sakit hati btul ngan citer tuh, ader2 jer. Kita punya la budget yg konflik2 derang tuh da bais. Tapi, adeeeeeeer jerk. Xabis ngan konflik itu, konflik ini. Mmg btul la MDentertaiment nih, derang nyer citer2(sinetron) sumer nyer buat org geram n sakit hati, cam kita plak yg ader dlm citer tuh kan. haahhahahhahha

Tuh layan HIKMAH 3. xgik layan CHINESE PALADIN. Citer nih best woo. Tuh laaa, saper suh promote kt aku agik, kan da melekat xleh benti tgok. Lelagik citer kungfu2 nih kan, mmg silap besar la. Tgok jer cam tahun lepas, CONDOR HERO. Dalam 42/44 episod ntah, sekejap jer aku abis kan. gigih nih 24 hour, nonstop. Ntah baper ari ntah baper jam ntah aku abis tgok. Luper la plak. Makan, mandi, semayang sumer kat situ. Xsenang duduk la senang citer, ssb nk abiskan citer tuh.

Owh yer, arinih aku cuti. Cuti labour day katenyeh. Mmg sepatutnyer ari selasa 1 MEI(yes!!! Da masuk mei, bulan fav aku) tapi Univ. aku, dia cuti awal. So nnt selasa karang xderla chooti nyer. Kena la tabah g kelas. Tapi xper jer, da nk xm da pon. Dr2 pon, memasing rushing nk abis kan kelas. Tuh laaaaa, banyak bercherita agik dalam kelas, kan da terkejar2 nk abis silibus.(aku tetap suke kekdah yang sebegini, coz nnt ckit la yg masuk xm, xpon… mende yg berulang as 1st n 2nd xm tuk final nn)huhuhuhuh

Banyak nyer la aku nyer prob skarang nih, tapi xtau nk cakap cam ner. Yang rituh ATM card, sekarang niiiiiiiiih. Ntah laaaa, aper ntah. Kah kah kah kah. Xder zouk nk memperlihatkan prob nih kat org len. Ader org tuh, dia nih tersgt la prihatin la gamaknyer, siap suh aku share prob ngan dia segala. Tapi pepaham jer la aku nih kan, igt suke kern k citer2 ngan org, lelagik mende yg aku sendiri xtau aper punca sebenarnya. Sori la erk, kalo hang der terase ke ape..

Pelbagai bentuk soklan n pertanyaan yg menghujani aku. Lantas aku menghujankan kembali persoalan2 itu ngan nada2 kekesalan+nada tinggi(7 octave katenyeh). Trus memasing mendiamkan diri seribu kate, kelu sejuta bahase. Xder la maksud aku nk sakitkan ahti maner2 pihak tym tuh kan, tetibe jerk pitch aku ternaik tggi. N wat pengetahuan, tym tuh jugak, aku nope in emosional situation. Tapi ntah la, naper tym tuh nada aku leh ternaek. Soruh sekali agik. Kalo pas nih, nk Tanya agik, joooooom la. Kite leh wat press conference. Wakakakakkakkka

Rite, xder mende da kot. Cau~~

No comments: