FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, March 14, 2007

:: ma3rad 3rd day (ii) ::

nih 2nd part nyer lak... masuk2 jer dlm hall tuh, abes sumer mata memandanag kt aku..
"glame nyer aku..."(bisik dlm ati kecil, hahahahaha)
felik btul, aku pon nk dpandang nyer... hengat aku nih tatapan umum ker... xderla kalo coz baju tuh, sampai pandangan bagai nk rak kan... sampei tertoleh kebelakang masalah nyer(ekspresi sorg member aku tuh!!!)

ramai la plak nk bgmbar ngan aku nih... siap ader yg suh ikut cara pose dia tuh... xtahan aku ngan arab nih... aku maseh mengenali saper aku kan... xde la ader cam org tuh. leh wat pose2 maut bagai... walaupoooon!!! kah kah kah

yg fenting dia lagik bran tuk killer2 pose nih... kalo aku, xleh la... mamo aku wat super2 pose nih... silap2 aku yg suh dia pose balek...*ops!!!

da2, jom layan next segmen nyer capture plak...

--ngan mamat maroc... name sorg tuh muhammad(kanan) yg kiri tuh luper la plak, nnt esok aku tny sape name dia balik... org name nih, name sepesen jer... tuh susah nk igt tuh--

--nih ngan BAHRINIAN(btul ker??)...negara yg banjir dulu baru ujan... org2 nyer pon ala2 basah jer kan!!! wakakakak--

--mamat PALESTIN, yg sentiasa sekelumit erti kebebasan dr sebarang perjajahan dan penindasan--

--teka umo dia nih baper??? huhuhuh--

No comments: