FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, March 14, 2007

:: ma3rad 3rd day (iii) ::

penat wehhh... set2 nk pose jer pat jam... g sane, kena panggey, g sini kena seru(tuk bgamber bsama) ni hasel2 last2 minute nk balik da... x kose da nk snap maupon pose2 nih... xlarat aku dbuat nyer, letih litak badan badan u know...!!! hanya tuhan jer yg tau...hang pa tau aper... kah kah kah kah..

layan next photos lak...
--buat aper la abg 2 org tuh kan??? hish2... kt khalayak pon jadi... kui kui kui kui--

--dia nih pandai pose tau, tapi liar nk mati... suke wat pose2 yg cam syial.. aku sepuk kang baru tau... nih pon, seb baek dia dengar cakap, coz aku cakap nk letak kt blog.. tuh yg dia serius ckit tuh... kalo x, cam PUNDEK jer...--

--muke terpakse n letey nk mampos... leh plak nk bgambar ngan aku lagik tuh... ko tau x aku nk fenat nihhh--

--alooo hussien... nk bgambr ngan aku pon cakap(pas2)kt member aku. tuh yg aku felik jer tuh, dr awal asyik pandang2 aku jer.nek segan bai aku kt depan tuh.sengal nyer budak. memalu la plak ko nih kan... aku ni 'xkesah' je pose ngan sape2 pon.. aku bukan makan org ok!!!--

--hamboi2... suke ko yer pose ngan artis glame mase kini... kah kah kah kah--

No comments: