FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, March 14, 2007

:: ma3rad 3rd day (i) ::

3rd day... dimula kan dgn indonesia... rini aku xg ma3rad trus... aku blik umah sat, coz da janji nk g ngan member2 JUST(jordan univ. sc n tech) lagii pon aku rini satu klas jer pon... kul 930-11oo. blik umah siap sat, then g la ma3rad dlm kul 1130...

da xtau nk pakei aku da tuk rini, coz kt luar tuh ujan ko tau.. kang pakai suit puteh, takut2 kena becak bagai... da la org kt cini bwk keta xberadab... sgt kuang ajar, da tau ader lopak tuh pelan2 kan la keta tuh, nih x. dia leh men speed jer, cam xder org yg lalu kt bahu jalan.. aku stakat nih alhamdulillah xkena agik... tapi yg aku tau da 2 org da member aku kena... zikir panjang derang kena air2 tuh... wakakakakka


pasal baju td, aku last2 pilih la baju yg akan korg tgok kt bawah nih...hehehehhe

jom kite tgok sape yg kena hari nih...


--nih pameran indonesia, ade anglong(btul ke nama mende nih???) ader patung2 yg pakei costum2 jawa...--

--nih pameran TURKEY, da lame da nk plan g turkey nih tau, xtau r biler leh sampei... wahahahaha--

--ala2 murukukt msia la gakz mende nih, xtau sape tiru aper kang... ko amik aku ker, aku amik ko... antara 2, yg fenting mende tu same(stall bahrin)--

--nih kopi yamen, yg da dipecah2kan katenyeh... kalo dia tipu, aku tipu korg gakz la erk.. huhuhu--

--PEACE... haaamek ko!! nih la peace org2 palestin... xleh nk peace hakiki... kt ma3rad pon jadi la... pandai abg nih kan(abg ker??? umo kecik dari aku, muke still bapak tua, har har har)--

No comments: