FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, March 01, 2007

:: hAmeK Ko ::

ala da xbesh da coz terlambat nk hupdate, kalo x besh jer dpt citer baru kan(camla b4 nih fresh2 sgt kan!!!) so, b4 nk g semayang jum ni kan..nk la hupdate sumthing yg mungkin satu kelaenan kot(dlm STA nih la).

kesahnye, smalam pas abes klas yg ke-3(12oo-13oo)aku tggu tuk yg next klas kan(13oo-14oo) tgh2 tggu tuh, tetibe aku tertarek ngan gaya seorg mamat arab nih...nih bukan tertarek aku minat ke ape ok...!! nih just tertarek coz sgt la mengancam gaye dia tuh(matila aku ngata org kan!!!)xkesah la ape2 kan. tanpa melengahkan mase yg ader, aku kuarkan HP aku, trus snap gambr mamat nih..

--wala wala, ceqaq pinggang ke abg oi...ngan baju sendat dia, suar ketat xhengat...chantek ker ko tuh!!! ops--(kalo korg perasaan kt tangan kiri dia ader HP agik satu.agak2 nyer la kan, dia wat per tuk nk sampei 2 HP??? pikerkan la)

seb baek la aku xbyk cam aku tym tuh, kalo x...aku snap jer siap ngan flash2 lagik, biao dia sedar, ade paparazi yg ikut dia(ups!!!!)wahahahaa. nk djadikan crita nye, bukan aper tau... tgok muka mmg la da jantan/laki abes la...tapi SESWATUH bukan men, depan khalayak plak tuh, xker tuh menarek perhatian...trus teringat lirik
"chantek menarek, tertarek ko mmg DA BOMB" muahahahahah.
kalo dia leh phm bahase ibunde kite, da lame da aku nyanyi kt telinga dia tuh.. kah kah kah


--ke ulu ke ilir cakap tepon(cakap ngan 'sape' xtau) rimas aku tgok, cube la duk diam2 cakap tuh, nih kebaghuk ke sano ke maghi, bongkak mato mandang...cekak pinggang tatap xleh tinggal tuh, muahahahahha--

tuh satu, then cam maner plak kan, aku tertarek lagi ngan ader satu kump aqaq2 nih...tgh sibuk2 pancing undi n ber kempen tuk pilihanraya universiti(dak msia xterlibat pon)wat per la nk undi2 org arab nih..lagi menggalakkn ketidaksistematikan ader la..abeh bogheh jor.kui kui kui.

--gambar tambahan jer, nk tgok camner gelagat dak2 arab nih.. cam ginila. kehulu kehilir. aku mmg rimas nyer ngan derang nih--

xder la, bukan aper. kite boley jer kalo nk terlibat ker aper kan. but masalahnyer xkenal bai...camner nk undi. kang silap undi, kite lak menyesal.so baek xyah undi... dak arab pon ramai(major)so derang undi pon da kire ok kot. yg student msia kt kuliah tuh pon baper kerat la sgt kan.xluak la undi tu...

udah2, kite nk cakap pasl aqaq2 nih, bukan pasal undi mengundi nih... cam biasa la kan, set2 nih tggu depan pintu masuk tuk bg bunga la, selendang la, name card la bagai... tuk raeh undi. tuh mmg keja derang la kan... tapi yg menjadikan nyer kerja aku tuh ialah, aku mendialogkan derang2 yg tgh kump tuh..so aku pon dpt la idea tuk snap aqaq2 tuh..heehehe

--ko tadah jer aper yg dia cakap kak long oi...kan pakai purdah hijab bagai tuh(org2 cam gituh mmg SGT2 boley dpercayai!!!)kang kalo ko xcaya, sah2 la kena santau...baek ko trimaz jer, nnt ko gakz yg susah--

**kali ni xder nk promo aper2 ker ustzah oi... da xboley nk ansuran da ker??? kah kah kah.

No comments: