FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, March 03, 2007

TeRinDaH BuaT tERsaYanG





tetibe lak teringat kat yg teristimewa...ntah nape ntah, tebiat kot aku nih..tym2 nih la nk terkenang tuh la, teringat nih la. terimbau tuh la, aper la..xder keje laen ke nadzeem oi...muahahahaha.

bukan aper, aku tertengah2 dgr lagu..tub2 kuar lagu nih(actually da lame n byk kali da dgr lagu nih)but kali nih je yg ntah nape ntah jadi sensetip ckit.. tapi apekan daye, sbagai mnusia biasa, xleh lari dari perasaan...kah kah kah kah<-matila nadzeem bg hujah merapu!!!

eh, biala pon aku nk merapu pon.. aku leh jer tipu org len(w'pun xreti nk tipu) tapi aku xleh nk tipu diri sendri..tuh mmg da realiti..org kite leh perdayakan ngan aper cara sekali pon, sbb yg merasa bukan nyer dia, tapi kita. org luar skadar dpr terasa. perasaan itu boley jadi btul, boley jadi idak..btul x??!!

so,tuh mmg dr aku...nih jgn salah sangke plak erk..nih bukan kes couple2 ker haper ker, nih just dmaksudkan ngan depa2 yg penah mengembirakan hati aku dulu...derang la yg TERISTIMEWA bg aku. menjalani saat2 sedey, suka duka, pahit lara,riang ria n sebagainya diatas nama TEMAN.

dgn depa2 nih la aku mampu 'nuteral' kan kelat n selirat. besh nyer idop ngan derang2 nih...segala prob leh same2 share, same2 solve n memacam agik.but aku jer yg sgt2 BERAHSIA ngan derang sumer<-mmg2 sgt xpatut ok!!! siler sedar. tapi nk wat camner, biala ianya tetap dihati aku sorg sajo.coz xnkla nnt, ader yg lara sbb dr aku, so jadi xbesh.huahahahah

tuh yg selalu derang nk korek2 dr aku tuh.sape la,bila la. kt aner la.tapi tatap mendiamkan diri, mamo bgtau.bkn ape, kekadang tuh(selalu gakz sbnarnyer)derang nih tanya "xder ker yg istimewa bg ko kan??" ko kan jenis yg...bla bla bla n bla. soklan provok tuh, nk tau sgt la gamak nyer. nazim aidil tetapnazim aidil, dia xkan luka kan hati org dlm bab2 nih. so jawapan nyer, yg teristimewa bg aku ialah KORANG2 sumer..waaaaChaaa!

yg korang2 tuh pon in bracket gak, hehehehe...igt senang2 jer nk teristimewa dimata aku...xder mase tuk sumer tuh ok...xyah la spesifik kan yg cam mane la bagai(w'pun ader yg cbuk2 nk tau gakz!!!) tau2 udah, yg da smmgnyer kenali aku, itula nazim aidil a.k.a farid, dat's all.

okla, da xder ape sbnrnya, just nk bgtau yg org tristimewa bg aku, ialah derang2 penah sama ngan aku. dlm segala ape jua hal..

cau~~

No comments: