FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, February 27, 2007

:: DiA ::

“Zeem, ko ngan dia xbaek agik ker?? Asal la korg gaduh2 nih kan. Xbesh r plak aku tgok korang cam nih. Dulu bukan men agik korg 2 org, asal g aner jer berdua, xsah kalo xder salah sorg. Skrg nih per da jadik?? Ala.. maaf kan la dia tuh, dia bukan sengaja pon. dia tgh marah tym tuh, tuh yg dia jadik cam tuh. Ko nih pon satu, angin xmemasal. Bla bla bla…”-kata2 seorg kawan kt aku, ntah bile ntah dia jd kawan aku!!!!


oit, mmg aku xbek ngan dia agik... watpe bek ngan org cam gituh,kite punya la bagai nk rak(hiperbola sajor!!!)jujur n kwan semata2 kerana dia juga adalah seorg manusia. tapi camtuh dibalas!!! adil ker skrg nih?? adil ker masalahnyer!!! so kalo da tau jwapan nyer, xyah nk cakap lebey2 ngan aku..kang xpasal2 kena balek kang, igt aku kt cini ko kt sane, ko leh wat aper yg k suke la erk...tuhan maha kaya beb, kite tggu jer suatu ketika nnt, tgok betapa tggi rendah nyer langit tuh, baper hebat nyer kerajaan ayah pin<-motif ko kaitkan!!!!

xderla, tuh just selingan jer la..aku ngan dia xder pape pon sbenarnyer, just selisih ckit jer ok. xder la as aku ngan si S tuh kan, dia tuh mmg out dlm list aku nih...xkose aku nk assume dia as kawan aku, wek abeh bogheh jo.. xnk cakap pasal si lahanat tuh. kite back epy2 balik erk... huhahahahhaha<-mak ai epy gaban nampak nyer...!!

tuhla, da xder citer sbenarnyer...just nk bgtau kt yg bkenaan tuh...aku ngan dia xder gado paper, aper yg korg2 tau tuh just satu gurauan(lakonan gakz kot) kitorg fine jerk, korg jer yg tambah2 garem leleby... eberything fine jerk, dia pon ngan aku selalu lak contact(ym,sms, or call)

weh byk nyer duit ko kan, spedo ker???!!(mati la aku...) dr ko byk abes2 kan dduit tuh ngan call aku bagai, baek support aku blik summer nih wei, ader gakz paedah...skrg nih mmg tym syesyuai tuk book tiket..kalo memember balek, aku nk gakz(ngan gaye sambel tersipu2 malu ala2 kucing siam) nnt xyah ko call aku patjam, jmp trus kan senang...btul x?? wahahahhaha. windu la kt korg2 tuh...ko lagi la kan. ntah bile r dpt gather cam summer lepas kan...sgtla besh(motif aku bukak citer lepas yg lagik private kt khalayak!!!)

k r, nk rehat jap. then study tuk subj esok... peh tuh titon r kan.fenat la syial...

cau!!!

No comments: