FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, February 26, 2007

:: TuNaNg ??? ::

sekira sayang tuh tuk dia, maka dia je la..kenapa org len lak kan?? btul idak.xyah nk speku2 org len..bile nk tuh la, bile nk nih la..diam2 udah.kalo ada pape pon, bia dia n ahli dia jer tau, yg len kalo dia terbuka nk bgtau, dia bagitau la..korg nih mmg btul la, suke sgt cbuk2 hal dia..xbek tau, xsenang hati kawan tuh dibuatnya, dia da la mmg jenis xsuke kecoh2 nih, but bg yg kenal dia. dia akn wat yg terbaek tuk sumer org2 yg penah dia kenal, percayalah.. coz aku sendiri mmg kenal ngan perangai mamat sorg nih. korg wat dia camgituh, tertekan la dia.cian doh aku nengok..


oit, aper yg aku merepek nih??? bukan aper, ader sorg mmber aku nih(msia)dia nih tgh hangat dikontroversikan dek member2 yg smmgnyer xmakan saman, mentang2la kawan tuh jenis yg cool n spoting, sesuke korg jer kan nk pressure dia. xpatut btul la korg2 nih...aku bg pihak dia tetap akan menyokong n mempertahankan dia as client aku...ecehcehceh, cam lawyer la plak, poyo jerk!!! wakakakaka.


alkesahnya cam ginih... ntah mane ntah dtg nyer kaba2 yg mengatakan dia nih nk tunang r bagai. setahu aku, dak2 len yg ngaku aku nih seorg dari member derang tuh adalah desas desus nk tunang kawin bagai, but yg dia nih xder la plak..kalo btul dia mmg nk langsungkan mende2 tuh, 4sure la yg dia bgtau aku(motif penting sgt ke aku nih kan!!!)tapi nk wat camner, kalo pape hal pon b4 dis, dia refer kt haku dulu...xpon family dia yg bgtau aku.mustahel la kalo aku sendiri xtau<-w'pon kat dunia nih xder mende yg mustahel...


pape pon, bg mdapat kepastian dr pihak dia. aku cube la jugak dptkan respon mengenai mende2 nih..n jawapan yg negatif diterima..dia sendri xtau menahu.yg len xder kena mengena plak yg beh tau kan..xker ko pelik!!! actually statement penafian dari dia tuh mmg aku xcaye(matila kalo ko bace entry kali nih)aku cube la risek kt family dia, dad n mum dia. xketinggalan sedaramara dia yg tdekat demi memastikan perkara nih.


but sumer nyer berorentasikan penafian n xtau menahu pon. derang leh tny blek kat aku yg aku nih bile plak, cbuk tny2 dia.(zaaaSSs pale idong sendiri) apepon, yg dkatekan oleh depa2 yg dpercayai mmg la boley dterima...aku percaya,nih adalah satu kaba hangin yg sesaje tuk tgok respon dia..tapi sayangnye, sape yg mule tuh, mmg menghadapi kekecewaan.coz xmenjadi gossip ko tuh erk..siler sedar ok!!!!


--tetibe teringat kesah Dato' K ngan Datuk Siti suatu ketika dulu--


so, mende yg korg2 sebarkan tuh, bukan satu perkara yg benar...hura hara btul r korg nih!!! bikin gelabez sajor..ntah2 korg yg nk tunang bagai, pastuh ngata org...demi nk save budget la konon2 nyer kan.kalo da berlaku huru hara kt tempt org len(member2 len)senang la ko nk wat majlis tuk ank pinak ko jer kan???!! betul x..tuh yg ko ributkan org len tuh.


weh...!!! tuh kekdah lapok la wei, zaman ortodok pon maju agik tau...kalo nk sgt wat ank pinak, sanak sedara, wat la...aku(wakil kengkwan len)xkebulur pon...yg senak nnt perut ko.kitorg luak pon idak. so, majlis ko, wajah kitorg ker??? tidak kan...

cau cin cau~~

No comments: