FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, January 22, 2007

:: SeMogE bHaGia ::

Haduiiiiiiiiiiih, susah btul la jadi paparazzi nih(angkt mertabat sendirik nmpk). Ader jer gosip2 yg aku dpt. Then suh aku siarkan, xbek btul korunk nih, kang citer korunk, aku yg di banned. Xker kes naye tuh. Tapi xpe la, demi peminat2 setia(owh peminat kew??). tetap m’yampai isu2 t’kini lagi sensasi.

Tub2, da nk abes 1st sem da rupe nyer. So plbagai la plan dak nih tym cuti. Almaklum je la kan, da abes seksa xm katenyeh(xm tuh sekse ker??huh). nope komen bout it. Xkureng gakz yg nk blek msia. Wah, skrg… cuti pendek pon ley blek msia erk. Sahut seruan kerajaan ke?? Tahun melawat msia katenyeh. Smgt beno la gamaknye kalo gitu gaye nyeh, hehehehhhehehhee. Baguih2..

--selamat come ke ma lai xi ya, Maleyziah Haqeyqiah--


Yg nk jdikan front page nih kes ape erk?? Cube korunk teka. Yg nk b’cuti kt sini je ker(ops, lupe lak nk mention kt atas tuh) or yg nk blek msia.??? Maka jwpn nyer, adelah yg ke-2 tuh. Tuk menceritakn riwayat hadis(pckapan)nih, aku nk bg 1st yg nih adalah kaedah “an an erk. So aku kena double check tuk menentukannya.

Zap2, aku pon cek, terang2 adela ckit kunci kebenaran/kesahihan nyer, nih yg mbuka mate aku nih. Xla bmaksud aku selama nih xtau kan. Tapi malas je nk publish, hehehhehe. Bak kate org kan, kalo da mende baek nih, xkan la nk sorok2 gakz kan. (nk jadi cam DATUK SITI n DATO’ K ker). Demi korg(yg bkenaan), aku tunaikan la..

--terbanglah dikau terbang tinggi--


Simple jer ayat yg aku nk bagi, tapi maksud mdalam.(matila bdebar katenyeh)

“ btul ke blek ke msia kali nih ade perancangan??”, xkan la xnk jemput mmber2 kt cni.


--milik jari manis sapekah cincin ni erk??--


blik tuh bebaek jalan nyer. Semoga b'kekalan la hubungan tuh erk. Soal hati nih xboley nk dkata, xknl usia, mahupun mase. Tau2 jer, sampi seru. All da besh, doa kami mengiringi kalian..

--ramainye yg makan, dr 12 tingkat just baki 2tingkt setgh jerk--

No comments: