FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, January 22, 2007

:: hAti2 ErK ::

Haluuu. Pekabo sumer?? Hu huhu. Nih dapt satu citer best ni. Tetap tampil ngan motto sensasi lagi vass, kali nih mmg tsentap gakz bile teman dgr nyer. Iyela kan punya kita (korg2 la, nope me k.) sanjung makhluk sorg nih uper nyer gunting dalam lipatan. Eeeey, tatut nyer. Bukan men lagik topeng dia pakai erk. Made in bangla katenyeh.. kui kui kui..

--made in bangla--


Ade plak tuh yg kate, dia tuh bukan stakat topeng jerk, malahan make-over seponser by lagik tuh. Mmg cam Sss. ‘S’ ape xtau la kan. Resek punya resek, sape seponser tuh, uper2 nyer “ HIBKA-product of Padang, Indonesia.” Patutla kantoi ngan aku, uper nyer di seponsor kampeni xglame(matila di ban oleh HIBKA marketing nnt,hehehehhe). Kah kah kah kah…

--amek powder nih, lumoq kt muka hang na. lumoq sampi lebam na--


Len kali nk carik tuh. Cari yg kompeni2 yg vogue2 cket erk. Cam loreal ke, avon ke, may-be-lin ke. Ape ker, br la klas ckit sedara oi… ops, xboley la!!!(tetibe teringat) Owh patutla xboley, putera lindungan kaabah uper nyer, manala boley touch-up2 ngan mende2 camtuh, tlebey wangi n solat xsah katenyeh.<--motif????!. Ko yg ngegade, pastu pepandai jerk ngate tuh ngate nih erk. Nk kena titik nih, biasa dia yer!!! Hahahahahahahah

Wokey2, back to da main topic aku. Aku sbenarnya, mmg da lame xcaye kt dia nih. Ala..xkanla xknl aku kan, nk caye2 org nih, susah ckit(Maksud aku, org luar k). xkesah la ko tuh org kate lindungan kaabah ke, ape ke. Kalo da kate org luar tuh, mintak mahap jer la erk. Huhuhuhuhuhu. (Matila sume org jauhi aku.)

Jauh pon jauh la, xheran pon. "Aku xusik …… hang, hang jgn usik …… aku" Settle.!!! Bukan nk kate mati kubur lelain,(mmg laen pon kan.) kalo yg dlm kaen tuh xyah sibuk2 nk canang kt org len. Xkesah nk jage tepi kain org, tapi toloooooong la jgn cbok nk selak2 kaen org. xmalu ke ha???? Idong xmancong, pipi tsorong.<-cam la aku idong mancong, kui kui kui…

--owh mancong kew???!!--


So, yg da tkena tuh. Padan la aku ucapkan, len kali tadah la ape yg dia cakap erk. Tadahhhhhhh jgn xtadah. Kang kecik ati lak kan. Hua3. just nk bg satu nasehat je la kan. Sedangkan lidah lagikan t’geget,ni kan mende lain. Korunk sume nyer pepandaikan, so pkirla erk. Aku just nk hengat kan jerk. Xlebey dr tuh pon. Ok la, cau. Adios..

No comments: