FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, January 27, 2007

:: luahan ciput ::

Hemo3… sesuke je kate aku nih bpikiran liberal erk. Kalo ye pon, naper?? Ko syusyah ker? Tuh kire owh la aku bg respon k. dari ade org tuh, diam jer, ala2 org bisu. Biar je bg org pijak pale. Walhal awk tuh ade hak tuk dipjuangkan. Maka piker la erk.

Nih bukan kes lenting lentik occey!! Nih ade lah pendapat haku, n aku cakap based on pendirian n pandangan aku. Asal nk libatkan liberal secular la bagai?? Honggah homak ey la,apola <-loghat n9… fhm x?? hehehehe

--ondek oi ai, bukan men lontek laie ha kangkang tuh, xkepak ko nnt kelampang tuh, takot lak den nengok ey.. mudo laie da kangkang sano kepak sini, xtau bosa nnt camno kan-- n9 boley???!hahahahahah

Actually, aku mmg da lame pon org cop aku liberal, hahahahha. Xtau r nape?? Ader gaye muke liberal ker???(sambel tunding telunjuk kt muke sendiri) anyhow, up to u all la. Aku mmg cam nih, xkesah la korg nk cakap per pon, yg penting rasional nye ader. Bukan cakap sesaje jer. Ape yg aku cakap adalah dr ape yg penah aku dengar bace, lihat, alami n pelajari.
Hamek ko…!! Lengkap prinsip 3M. maka lahirlah pdpat aku. Kwang kwang kwang..

--awal suruhan ialah mbace, tuntutlah ilmu till maleykat tibai... eh salah, till mati.!! minal mahdi ilal lahdi --

--sambel pandang kiri kanan"oit, ko xdengar citer yg si.... cam gituh?eiiy, xkose aku nk layan.ko xdgr ker ape owang cakap. aku dgr pon naek seram geleman. ko xkan la xtau kan..."(sambel memoncongkan molot, n satelite kan telinga yg maha gajah)

"...ko tulis per tuh?? surat deal ker?? ker sign cek tuk 'bayaran' last month. besh nyer la ko kan. leh utang2 la bagai, xtakot rugi kew?? x kelaaaas lansyung!!!"--hua3..

Tuh pendapat masing2 kan, nk luahkan/ekspresi camne pon, tgok pd seseorg tuh. Aku just terima jer. Baek buruk blakang kire, yg penting
kepujian dlm keberanian tuk bsore tuh tetap hade. Jgn la tau nk mhukum org jer. Tau2 nk haramkan org nih, tau2 nk murtadkan org tuh. Tau2 nk kapir kan org sane, tau2 nk ban org sini. Xke tuh melambangkan ketidakprofessional anda sekelian wahai “ank2 wawasan”<-matila ank2 wawasan cam gini..

+ve kan org yg ade, jauhkan perspektif –ve thadap org len. Beri santunan kepada sumer makhluk ciptaan tuhan. Baek yg berakal atau pon idak. Xder santunan itula yg mjadi antare sbb nape org idap HIV mati cepat. Kerna xder sokongan, layanan n santunan tuk mereka.

--bertemakan hulurkan tangan ringankan beban, bersamamu Tv3. sentiasa bersamaku tuhan maha PENCITA, boley???!--

Sekian wassalam..hua3.. entry kali cam nature jerk?? Awat xhot ha?? huhuhuhuh

No comments: