FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, January 27, 2007

:: AhLaN wa SaHLen ::



Alu.. ahlan wasahlen tuk kawan aku sorg nih, coz aku d link kan blog dia ngan blog aku nih ha.(matilah selama nih xtau kew yg aku nih ader blog gakz???<-bkate kawan aku nih..)

Ala, bukan nyer xtau, tym dedulu x sgt m‘hupdate’ natang nih. Tuh yg xletak tuh. Kang kalo letak link kang(tym dulu) takot ko lak t’selalu on9, aku x. xpasal2 kuar kate2 ni

“…ala dia nih, wat jer link ngan aku, tapi on9 nyer adelah sekali dua setahun…” kan mati aku kalo kuar statement camtuh. Trus ZaaaaSss

--lame nyer laaa dia nih xder, b'nafas lagik ker?? ke da selamat wal afiat??--

--00oo, da kena nuclear uper nyer, tuh yg da xjmp tuh..saket ker kena nuclear tuh??--hua3..


Settle pasal ucap selamat nih. Skrg nih nk share lak sumthing ngan kowang. Td aku br pas bace satu blog member aku nih<-matila gune member gakz. Hahahahaha. Mmg kalo ruangan dalam negeri kt paper utusan tuh dikatekan tuk 3 muke jer, dia nih ley wat 30 muka. Mmg khas tuk dia ajer.. Org len xley kacao da. Kwang kwang kwang..

--awal 25o muke just tuk pengenalan penulis, dr pejam mate tym kuar dr 'gua' till la pejam mate blik<-ops..ader ker???--


Story nyer, bout chronology thn hijrah yg lepas. Penuh ngan kenangan, sarat ngan memori. Mmg besh kalo korg bace. Tapi perlu dihengatkan!!! Larat ker nk bace??? Kui kui kui kui.<-soklan empunya entry, bukan aku erk. Kah kah kah kah

--"ala, citer jer la lagik, tym kitorg nih mmg tuk dgr/bace citer ko jer.. ala boley la, 24hour tuh mmg tuk ko jer..hahahaha"<-matila volcano--


Last nyer, aku simpulkan yg kisah2 yg ade dlm “novel” tuh dgn lagu nih ha. Pepaham je la erk. Hehehehe. Upernyer biarlah rahsia gakz mamat
nih<-matila pinjam pkataan jap erk. Nges nges nges…

--"saaaakit!! ati aku nih tau, pikir ati dia jer, ati kite nih sape tau??"<-pujangga seorang member nih.hehehehe--


Element Teman tapi mesra ade agakz tselit dlm entry tuh. Nasehat aku senang jer, x bek saling memakan ati nih. Beser la, kite nih jmp cam jenis org. so byk la ragam peel nyer.<-matilah pakar motivator katenyeh. Hua3~~

--Oit, makcik nih motivator kew?? bukan men lagik ko yer makcik, sakan nampak...--

Tetibe teringat lak kt dialog aznil dlm talkshow dia.

“xla kerana 10 hengget tuh kite leh putus kawan kan<-motif mende nih nk dselitkan. Besau makner nyer tuh, xgitu???<- pinjam kate2 member aku sowng nih. Jgn mare(n_n)

Da2, xleh bbyk2..

No comments: