FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, January 29, 2007

:: BurFdaY boY ::

huhu, da tua da upernyer member aku ni yer.. aku jer still mude agik. hua3. 29 hb, ulang tahun kelahiran seorang baby<-ops..sape baby tuh erk???. d sepital AT bandar kinrara, puchong. bahagian tentera udara diraja msia.<-motif aku tau???! korang jgn memain, ank tentera udara nih, kang silap2 kena jet jer umh korg kalo wat hal dia,jgn mare(n_*)
--ala2 tomey nyer baby mih, ank tape yg lanih erk.. tembam2 nyer la dia tuh.manje2 la dia tuh..ala2 tayang dia--

--komander siap sedia tuk "mengejet umah2 yg engkar ngan perintah yg dipertua GOMOK PARTA DEWANGGA Sri SIPOT PENDIASI--hua3..


skrg da 20 thn idop erk, panjang umo..xsangke kan.kah kah kah. semoga panjang umo agik sekali, all da besh. wat yg tbaek dkalangn yg cemerlang terbilang.<-matila xder wish laen ker??!
--tite ade tek, pileh la.. kite tute tek nih tau, tetap. etau mamo matan ker??--

--bapak lahap. sampi btingkat2..xnk bg org ker?? ke nk mentedarah sowg2 jer--hahaha

aku knl dia nih, bkn idop dek puji, mati bkn kerna sakit, hahahahahha, tapi still ngan own stand<-motif ngampu bukan maen???. xderla. nih honestly dr hati yg tulus n kudus tau. xder udang2 nyer la.. sumer nyer isi ayam jer. kwang kwang kwang..



last but nope least, semoga trus nk bkwan ngan aku<-kawan ker?? aku tau ko mesti cakp camtuh nye, tul x??? kih kih kih.


"xder la kerna 10 hengget tuh putus kawan kan.." putus nyawa adelah..coz xlepas byr tuh, xlepas bayau nih. xker nnt ko pengsan. hahahahahaha.



bagi aku la kan, xsusah nk susah, xsenang nk senang. thanx coz selama nih, tahan jer ngan aku, xtau la kalo plastik ke aper kan, yg penting tetap nk hargai... maklumla, da berusia la katekan. tatap melayan kerenah ank2 mude rumaje cam haku nih ha<-matila ngaku mude rumaje agik...

--20 Vs 19. kompem la org mude menang. kah kah kah--

kan da xboley bhenti... kalo da ader keyboard nih. mmg xleh nk stop da, nk naip jer. repek2 lak tuh. nnt ade jer yg makan hati.. hahahahha. so, trus n k stop dulu tuk kali nih. owang kalo, wish burfday. ckit2 jer.. aku nih, selagik ader space mmg tuk aku jer la space tuh<-padan!!! ngate org agik kan, kan da kena batang idong sendirik....

lagik sekali, last but nope least. respek diri anda, amek mase tuk relax, respon ngan persekitran.. gudluck 4 ur 1st xm arituh. all da besh tuk, 2nd sem nnt..

happy burfday. sweet 20. maaf coz xtau nk edit gambr tuh camner, tau nk crop jer. kalo la aku tau nk edit gegambr nih kan. mmg siap ko. hahahhahhaha

No comments: