FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, July 09, 2010

Salam semua

Arghhh… salam jumaat. Penghulu sekelian hari katenye.. well, gudDAY. Yer ke?! Erm.. dun think so. Sebab kalo cenggituh gak, xde any perubahan. Baik dok mase smalam sajork.. huh~

Anyhow, aku der satu masalah nih, masalah diri sendiri yg suka create problem. Ahaha!!

Lambakan baju2 & persalinan. Sampai kini makin bertambah dan akan bertambah.


-Mangse2 yg xde space. Aku tebar je kt bawah… -

Mane nk ku gantung, simpan, sumbat mende2 alah nih…??!!!!!!!!!!!!!!

Mati aku… xde space da… almari 2 penuh… yg tuh, siap berlipat2 agy.. mean sebaik mungkin nk jimat space. Yang almari gantung, siap bengkok2 palang dia aku kerja kan… baju byk sgt r.. 2 beg luggage penuh da. Dlm tuh ade yg blom penah aku pakai, tag harga pon masih ade. Ahakx.


-1/6 dari jumlah BAJU yg ade. Siap gantung2 kt langsir agy.. kaw ader?!!!!! ahahaha-

Erm.. kawan2.. ni nasehat aku..

Berbelanjalah mengikut space yg ade. Kang asyik capai gapai selagi ade baju seluar kt butik2, balik umah xde tempat nk simpan.. jdi la cam aq nih..

Last year je. 3 kotak penuh baju SAHAJA da bwk balik ( kargo ). Next year nih, xtau la bape kotak lak… xtermasuk kasut2 n sandal agy.. huarghhhhh~

Nak bgi orang… mmg xdapat la.. ade ke anak yatim nk bagi kt org. patutnye anak yatim la dapat dri org. wakakaka. ANDDDDDDDDDDDDDDD!! Kalo nk bgi anak yatim cam aku. make sure. Not from PS BUTIK ek. Sekurang2nye, standard PULL & BEAR. Wahahah.. kidding~

Keyh.. nk siap2 kat kerja dapur.. then bersiap g solat jumaat.

Nnt sambung agy. Da~


No comments: