FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, June 14, 2010

:: ajal ku dimana2 ::

Salam semua

Sehingga tertulisnye 1st post dalam bulan ini. setelah sebulan idak mengupdate. Kerana terlalu byk activity, sehingga tidak sempat nk jenguk blog sendiri. Ahakx!! Sekurang2 ade la sebulan kan! ada blog tuh, berbulan2, ADO update!! Wakaka…

Dan, pengumuman & makluman tuk smua… aku TIDAK ADE perancangan balik ke Malaysia setakat ini. melainkan ade aral2 tertentu, atau ajal yg mendatang. Itu mungkin akan jadi lain ceritanye. Sekali pon benar ajal itu datang, yang pulang & balik hanya diriku & roh ku kehadrat maha pencipta. Bukan nk bersusah2 payah nk hantar flight balik segala.

Cukuplah aku selama ini nyusahkan orang, xde la sampai aku mati pon nk susahkan orang. Mane tempat mati, disitulah aku layak tuk disemadikan… yang penting, doa insan2 yang pernah ada disekeliling aku. baik atau buruk doa masing2 tuh. Sendiri2 la… xde hal nye. Xkanlah aku nk paksa kot :-)

Ok la.. cukup wasiat sekadar ini. wasalam…

No comments: