FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, May 15, 2010

:: FESTBUK n BOLING ::

Salam semua

Hari ini. siaran hidupku tertumpu di AMMAN. Coz aku mengikuti kejohanan boling. Dibawah penganjuran badan kebajikan anak negeri rasmi aku. (BKASJ). Badan kebajikan anak Selangor Jordan…

Festival budaya kita -FESTBUK- dgn rasminye telah tamat semalam. mission accomplished!! Rumah JEBAT a.k.a rumah Biru menang secara keseluruhan. Dengan kutipan mata sebanyak 27 mata. memenangi & menghantar wakil untuk setiap acara yang dipertandingkan… mean xdelah kalah secara tidak ade penyertaan…

Ade 10 acara semuanya, outdoor 3 acara. Selebihnye indoor. Berikut adalah keputusan bagi setiap acara yang rumah jebat sertai ;-

Sepak raga – naib johan

Galah panjang – naib johan

Tuju selipar – naib johan

Azan – tader kemenangan

Khat – johan

Sajak – naib johan

Pantun – johan

Nyanyian solo – johan

Nyanyian dlm kumpulan – johan

Lakonan – johan

Acara outdoor, semua dapat no 2. Huh~

Tahniah kepada semua yang memberi kerjasama & sokongan kt ahli rumah biru… ucapan terima kasih juga dicreditkan tuk semua AJK pelaksana FESTBUK. Dari pihak tertinggi persatuan, hinggalah ke anak pinak ciak miak ahli. Kerna memberi & membuka peluang tuk ahli permai menonjolkan bakat yang diorg ade…

Seharuznya. Kite kini seharuznya membuat apa2 sahaja jenis program yang mendorong kearah POTENSI & nilai tambah dalam diri setiap ahli… its not 1 way or 2 ways communication, but more than dat… dari situ, target tuk berPERMAI kesyurga yang kita julang2 ini. akan terealisasi… ensyallah~

Pada tournament kali nih, aku menyasarkan 3 pingat emas dari lima yang dipertandingkan… target tuk diri sendiri!!! Dan aku mengharapkan. Setiap ahli kumpulan aku akan membawa pulang sekurang-kurang2nya. 1pingat emas 1 pingat perak… ( berdasarkan potensi & pencapaian atas kertas semasa)

Dalam apa jua keadaan. Bile bakalan menghadapi satu cabaran. yang pentingnya adalah bersikap positif & optimis. Sayangnye! Ade yang antara kita. yang tidak faham bagaimana & apa itu optimistic & positiveness ( ad eke dis word?! ) wakakakaka

:: 2010 BKASJ BOWLING TOURNAMENT SUMMER EDITION ::

Biarlah orang kata ape. Aku tetap ngan cara aku tuk aku capai ape yang aku mau!!! Aku kenal & tahu potensi diri & rakan2 aku… soal kalah menang, baik buruk akan kita lihat tatkala kita berada dalam satu2 arena. Pelbagai keadaan& peristiwa bisa terjadi - ats izin & kehendak yang maha kuasa

All da best to all my teammates… tarmizi. Cardiaq, epul, abg mat, & jafni… get sumthing best, when we perform well. Tuhan maha adil & maha mengetahui… rezeki & portion masing masih boleh ditukar, jika ada usaha & doa… ensyallah kheir~

No comments: