FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, January 03, 2010

:: kebosanan ::

Salam semua.

Masa aku mula menaip nih, jam menunjukka kul 6 pagi (waktu tempatan ) temperature semasa, boleh tahan. Xder la sejuk naw. tapi aku masih berselubung dalam selimut. Hehe. Coz pakai short sleeve & short. Ahakx. Orang kata gile pakai shor mase winter2 gini. Xpe la, orang kata.. kalo dok diikut jer kata orang sampai bila pun cant move further. As long kita masih selesa & SEDAR ape yang kita laku kan itu. Kire orait laaa… lagipun bkn ade orang dalam bilik. Juz aku jer… any compliment bout dat??!

Hurm… da hari ketiga baru aku nk hupdate post. Ahaha. Malasnye la kan aku ni. Orang lain tuh. Setiap buat post 10 minit before berlabuhnya 2009, hinggalah menjelang 2010. Yeahhhhh tahun baru katenya!!! Ahakx. Adoooooi, macam2 la dak2 nih..


--dpt pic ni dri boi, thanx btw.. tpi tetap xpuas hati, camne kamo boleh ade ma pic.. arghhhhh --

Bile tgok post new kawan blogger lain. mak ai~ bapak best!!! Gathering ramai2…. Partying, clubbing n wut ever so on… huhuh.. kita kat sni, xder buat ape pun, hanya menjalani kehidupan seperti hari2 biasa. Lagi pun, bak pegangan ahli kita kat cni. Xde ape pun ngan sambutan new year tuh, melainkan hanya mengundang murka ALLAH.. hurm…. Kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!! Murka terus katenya. Xper lah, aku patuh & insop sajork…

Bulan nih, januari. Da mula dirasai bahang final sem satu. Aku rase. Aku blaja ( masuk kelas ) juz 2 bulan je. Orang lain almost 4 months I think… mau idaknye, orang start kelas, aku masih dimalaysia. Melangok sana sini. hehehe. Awal sem jer da skip 3 minggu lebih. Sebulan gakx la senang cerita.. huhuh

Kendian, stay cnie sebulan. Masuk kelas 3 minggu cam tuh lebih kurang… balik msia lagi… cuti raya aji lak… hahahha. 2 minggu… orang tengok cam seronok jer aku balik msia kan. namun, tiada siapa tahu, apa yang ada sebaliknya. Melainkan adalah 2-3 orang sahabat2 aku kt sni yang tahu.. huhuh. Yang lain tidak tahu & sering mengeluarkan spekulasi2 TIDAK BERASAS itu, xpe laaaaa. Aku MAAFKANLAH serta redha jer ngan ape yang korunk lemparkan kat aku… Well, hak & kebebasan bersuarakan!!! Suarakanlah apa pun rasa hati mu itu. ADA AKU KESAH…!!!

Ok lah…nak bersiap kelas nih. maybe arini la kelas tuk sem nih.. next week da start FINAL.. doakan aku & rakan2 kita yang lain.nak diingatkan!!! doa juga tuk diri sendiri. Jangan dok heboh nk doakan tuk orang. Diri sendiri terabai… maklumlaaaaa, nak sgt SEDEKAH2 pahala kat orang nih kan. haih~ wallua3lam…

No comments: