FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, January 09, 2010

:: jerash ::

Salam semua

Weekend activity… hehe. Simple jer.. 4thn duk cnie. 1st time aku jalan kat tempat natang alah ni. Overall, xder ape sangat. Melainkan hanya batu semata. Haih!!~


dengan kuasa angin, maka ghambut ku berkibas2. ahakx... tetibe tringat kt ombak.. arghhh, windu nye laut & pantai.. sini??! aper ade?! ADOOOOO. ahakx.

kibas2 ghambut aku nih, xde la smpi kuar bau hapak... sebatu boleh bau weyh!!! yang xtahan tuh, si pembawa bau itu, bukan la brambut panjang pon... haih... then ader hati nk ngata org.. ngaku dulang paku serpih weyh, ngata, jaja criter orang.. dia yang hapak lebih!!! adooooooi, ape da..

aku pon xde point & tak berminat nk balas balik kenyataan dia tu, lantak p laaaa.. bile kite dok balas2 statement orang. tambah2 yang xde point or xde NILAI. ibarat as sampah... juz let it go... dengar2 pun, wut dunno je... coz, yang bcakap itu pon, TAK SEDAR diri atau dalam istilah lainye, adalah GILE.. hilang akal orang kata.... lainlah kalo statement dia tuh, memerlukan respon jawapan LEBIH ilmiah. itu aku suke. hehe.. kenyataan2 sampah n busuk cnie. bukanlah stage aku tuk respon.. sekian...

tambahan agi, memang padan la pun ghambut dia ( ghambut ke masalah nye??! ) xpanjang, keras persis penyapu yang da diguna 7generasi, 7 keturunan. Dipandang dik mata pon xlalu, apatah lagi sudi… sekilas pandang, cam MOP pon iyer gakz. mana2 la… yang penting, mungkin dia tahu mana jenis yang layak n sesuai tuk dia.*ops!!!

Batu tuh xkesah la sgt.. hat aku kesah is batu2 yang dibina semula… huh!! Quite disappointed. Mean, da x original.



Orang musim2 xm nih, aku sempat lagi melangok kehulu kehilir. Ahakx.



Fred @ JERASH 8 jan 2010

No comments: