FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, December 17, 2009

:: mamPu Hadap! ::

Salam semua

Huh!! Perit tul minggu nih. nak markup banyak subj yang tak xm… tuh laa. Chute lama naw!!! org da start second xm. Awk masih terkial2 nk amik xm segala. Orang len prepare tuk final dis januari. Aku masih belum settle lagi second xm. Huh!! Ape nak jadi nih??!! ahak. Carutz diri sendiri!! Kaw mampu??!! Ahakx

Letey gak la aku minggu nih. letey ngadap buku. Ehehe, *matila komplen*. Bukan pe, aku nak komplen sal mende lain sebenarnya. Buku gakz yang jadi mangse. Uhukx!!! Nampak sangat aku nih manusia yang tidak adil… :: wink ::

Da tau kite nih sebuk ngan xm itu ini. Faham2 je laaa. Xyah nk pressure2 ngan call la. Sms la. Sah2 orang ngah busy. Nih dok la suh HADAAAAAAAAAAAAAAAPP dia je patjam!!! Bertambah letey aku. terus terang cakap. Tambah pulak yang suka majuk2 nih. huh!!! Taik tul laaaaa… hati pink! Agak2 xley nak trima yang aku nih jenis busy or focus at one thing in one time. Better just leave me. Cari la orang yang MAMPU HADAAAAAAAAAAAAPP awk 24jam 7 hari seminggu!!!

Ape2 pon. Tetaplah nk ucapkan trimas kt sesapa yang faham akan aku nih. appreciate it. Siap motivate lagi… kalo idak. Mmg xde la aku nak study tuk 2nd xm nih… ku tolak tepi ajer buku2 ini semua. Ahahaha. Malas dowh.!!! Tambah pulak keadaan winter yang hanya menyokong kearah kehibernasian tahap maxima. Once da ter’perap’ dalam selimut tuh. Harapanlah kaw nk kluar. Melainkan tuk solat n buang air sajork. Tambahan pulak nih, HUJAN yang mencurah2 dri langit… nikmat katenye!!! Well.. nikmat kan!!! redha n pasrah je laaaaa…

Tuh je la kali nih. bowink nk tggu crops kat Farmville nih. aku sempat la menaip seperenggan dua. Tuk blog kian bersawang nih. ahakx

Da~

No comments: