FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, October 27, 2009

:: mengePost jua ::

Salam semua

Da masuk minggu ke-2 aku kat bumi irbid nih. selesema xbaik2 lagi. Pening2 da beransur ok. Panaz badan da xde. Alhalmdulillah. Awal sampai dok gelak2 kan orang lain sakit. Alih2 baru sehari dua, da kena batang idung sendiri. PADAN MUKA aku!! ahakz. Well, itu smua ibarat roda jer.. adakala kita kat atas, ada masenye kite sakit juga. Bukanlah kita nih malaykat yang xpenah2 jatuh sakit or masuk wad. Wali2 allah pon penah gakz diuji dengan bala2 besar sebelum dititlekan as wali. Para anbia xyah cakap. Semuanya diuji dan diduga. Kaw mampu??!

Kelmarin lepas, aku da start xm. Mak ai!! Baru masuk kelas 2 kali. Da kena xm. Satu buku penuh + nota2 sampingan from Dr. huh! Masak aku… smua yang kt kertas tambahan tuh aku abis baca. Yang dalam buku, aku xsempat abizkan. Lantaran masalah kesehatan yang tidak berapa nk mengizinkan. Uhukx!!! Siyes dow, xley nk bace langsung… berpinar je mata aku… nk lelap xley, nk jaga xley. Ape ley buat. Guling2 ats tilas kiri kanan, sambil pegang buku ( nak sedapkan hati katenye!! )

Makanya. Ats usaha kawan2 n aku sendiri. Tahap kesehatan aku dam akin pulih. Walaaaaupon!! Demam windu kt msia tuh masih lagik ade. Siapa ley berpisah weyh ngan orang tersayang*ops!! ( ade pulak aku org tersayang??!!! ) xder laa, juz kidding. Nyesal n rugi jer kalo oran jadi org tersayang aku nih. baik dia amik si penyapu sampah tepi jalan dari amik aku. kan!!! makcik cleaner KLCC tuh lagi besar gaji diorang dari aku * tetibe!! * menyedari, bahawa.. zaman kini. Adalah zaman mata duitan bagi semua insane. Bak kate kebanyakan orang. No money ( MANI alsoooooo ) no talk.. mieahahahaha.

Well. Ape2 je laaa. Aku berazam kali ini ( sejak blik irbid ) untuk tidak berscandal lagi. Doa2kanlah erk… zaman n masenya tuk scandal sifar. Cukuplah dengan apa yang dah ada nih. aku bukan TERDESAK pon. Kejap2 orang tuh. Kejup2 orang nih. yang ada skarg nih aku layan as kawan je smua. Diorg pon anggap aku cam kawan gakz. Xpenah lebih pon!!!

p/s : TAK PERNAH LEBIH PON. Kite masih ade batas2 yang perlu dihargai n dijaga rapi. Bukan main redah. Alih2. Penuh tompok2 merah dileher. Then, kaw mampu nk jawab??! Bile orang Tanya…! Nyamuk kah??! Bile pulak musim2 skarang nih, ade nyamuk??! NYAH GEMOK adelah. Itu pon xsedar diri.*ops!!! terlepas cakap. Huahahaha

k ra. Peluh pon da kering. Aku nk mandi. Then study. Then tido. Esok kelas pagi.. rehat mesti mau cukup. Otak cerdas letak pada badan yang cergas!!! Wallahua3lam..

No comments: