FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, October 27, 2009

:: ma ashRUFF ::

Xde mende pon. Aku sesaje nak memeriahkan blog yang da kian bersawang nih. ahakz!!! Ade orang tuh nk tgok pic aku kt Jordan nih. so nih la dia 1st snap aku kala aku sampi Jordan. Xsempat aku kemas barang, aku da bagi snap tuk dia. Nah kaw!! Nak sangat kan!! ahakz. Aku nih bukanlah jnis pandai naw pose2 depan camera. Nih pon camera henset ( snap sendiri ). Lain la kalo kaw tuh supermodel ternama lagi disegani. Pose la kat mane, camne pon TETAP menarik kan! walaaaaaupon!! Model PLASTIQUE tahi hanjeng!!! *terlebih la pulak!! *



Xde pon niat dihati nk mengata sesapa ek. Kaw terima ataw idak kehangsuangan mulut puaka nih, aku xde peduli, aku xamik kesah… aku xmention mane2 nama pon. Andai terasa itu adalah anda. Baik pergi amik tanah bersih, 7 air mutlak. Bukak kitab fiqh syafie. Bab taharah. SAMAK. Huhuhu.

Belum ape2 da carutz… ahakz! Pantang tul kalo jari jemari dah bermain atas pepapan kunci nih. xboleh berhenti. Ahakz!!! Ok STOP!!!

Anak kecil ini adalah anak aku. terpulang maw percaya @ idak. Aku da jujur ngan keadaan. Xkesahlah xsama muka, xder rupe or wut. Bukan aku yang kandungkan dia 9bulan 13hari pon, sah2lah ade yang xsama. Sama part mane, tang mana. Hnya empnya diri sahaja tahu. Sumhow, tidak semua perkara butuh jawaban!!! Fikiran yang waras n matang juga amat diperlukan…



Atas rasional yang satu. Anak ini adalah sebahagian dripada idup aku. luv him so much. I’ll take care of him sampai aku g ane2 pon. Heheh. Kite tggu mase n ketika menentukan. Da lama ckit, baru kite reveal kesah disebalik anak kecil ini. I luv baby. I luv baby lelaki. Baby gurl suke jugekz laaa ( amik ati ). Tapi aku paling menyampah dengar budak menangis!!! Itu jam jugak aku nk humban budak tuh.