FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, August 07, 2009

:: short time at PAVI ::

Salam semua

Caya ke idak, itu terpulang… smalam 1st tym dalam sejarah aku kuar KL balik awal. Ahakz!!! Kua dalam kul 11 tengahari… g singgah kampong pandan, jumpa seseorang. Then gerak kembali ke sekitar golden triangle. Jumpa boy ngan adik ( he’s awek ), before dat.. mmg ngan diorang pon otw ke KL. Kebetulan satu haluan. Nope a plan2 or wut. Hehehe. Sampai KL sentral we separated. Dia ke TS aku ke kg pandan!!


:: gambr ni xder kena mengena ngan semalam, ia pic kelmarin. Time kt sungaiwang plaza ::

Sebab BOY r nih aku balik awal. Hahaha. Katenye da xde mende nk buat kt KL. Huh!! Dia xtau kt KL tuh macam2 mende ley buat. Tepuk dada, Tanya selera. Macam2 perkara bisa diperlakukan. Ahakx. Legal or illgeral, terserah pada empunya diri. Yer dak?! Pokoknya, SENDIRI MAW INGAT r beb. Xde maknenye orang lain nk dpertanggungjawabkan atas ape yang kita sendiri lakukan <<----- faham ke ngan ayat nih??

So, smalam juz a simple walk out. Shahalam – KL. Xsampai pon 6 jam . kul 630 ptg da balik. Argh!!! Bowink… ahahaha.. aku sampi kg pandan kul 1. Lepak2 ngan member ( sorang je ) kt umah dia. Sesambang2, citer2, story2 + layan muvee segala. Konsep ziarah menziarahi katenye. Sampai kul 4 bih kureang, aku ke TS lak. Coz boy ngan adik de kt sana. SHOPPING!!! Yeah!!! Ma fav hobby. Ahakz


:: met them @ KITARO ::

Tepon adik, tnya dia kat der. Trus aku g cari diorang… jumpa balik boy ngan adik kt warung KITARO ( sebelah BB plaza ), sapa xtau!! Xyah claim awak tuh anak kolumpo!!! Beik dok bermastautin kt wakaf che yeh!!! Huahahaha.

Memasing da blurr kat KITARO tuh. Aku ngan pantasnye mengeluarkan statement. JOM KE PAVI. Jalan2.. *ops!! jalan2 katenya… walhal nk SHOPPING jugeks!! Xnak kalah kekdahnya. Tengok orang len jalan2 jinjing paper bag segala. JELES r nih!!! so, BRING IT ON.. lets us. Hahahaha


:: sementara tunggu adik kt dalam pilih2 baju segala, kitorg men snap2.. ahakz ::

Aku sempat beli baju kat esprit sehelai, then sehelai baju kaler oren kt philosophy. Adik beli baju kt niichi. Semua tempt yang dikunjungi adalah kerana SALE. Ahakz!!

----------- Plan malam ini -----------

>> Layan muvee overnight version ( G.I JOE ) PAVILION

>> Clubbing ( masih dalam pertimbangan ), xtau nk g ke idak.. xde orang dowh. ahakz.. nisfu syaaban kan!!!*ops!

>> Lepak BANGSAR… kedai makan.

>> Melabuh punggung melebar bontot kt umah sajork..

No comments: