FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, August 04, 2009

:: itulah ::

Salam semua

Huh… tertido lak. Igt nak lepak2 kt kedai makan. Alih2 terlelap lak. Seb baik la nokia 5800 ekspress muzik nih memekak, bangunkan aku dari keterlenaan nan terlajak sebentar tadi. beriyalah malam tdi, plan nk chill sesame. Alih2 aku gakz yang hanyut (tido) di alam fantasi. Ahakz…

Seperti biasa, aku lepak KL lah kan!! sekitar bukit bintang & jalan sultan ismail… ke jalan p ramlee, agak jarang… knapa, itu aku xtau… lebih selesa berlegar2 & bersa3ie antara bb plaza n pavi kot. Huhuhu. must go ( bunyi banner pavi, MUST BUY ) is lot10 & TS selain pavi n starhill gallery- LV boutique. Skadar window2 jer la kat boutique tuh. Stakat nih belum kesampaian lagi nilai atau jumlah terkandung di poket untuk mengangkut sebuah item dari butik LV berkenaan. Ahakz!!!

Aku kua arini ngan FALAI. Yeah!! Falai lagi, yang lain ade kelas n sibuk ngan kerja. Mungkin tadi (semalam) falai offday kot. Hari selesa. Azam, hari nih ( RABU ). Capit & fyra, aku xtau lak offday diorang. Since kerja baru nih… aku xtau offday derang. N xpernah lak diorang gtau aku. mungkin sebab aku jarang lepak ngan derang kot. No wonderlah banyak mende miss n xtaw… hehehe. Temanya, PADAN MUKA aku!!!



Bila da byk mende xtau.. atau dalam erti kata lain, sama juga aku byk yang tertinggal. Tertinggal mengetahui info terkini mahupon keadaan semasa. Itu tatkala jarang bersama. Camne pulak dikatakan sebagai tertinggal pada masa terkini?! Kita tidak mengetahui pada waktu hadir?! Mungkin ia agak pelik atau memeningkan untuk difahami. bagi yang mengetahui, atau mengalaminya.. pasti mencebik muka. Paling kurang pon menarik nafaz panjang. ADE AKU KESAH!!!

Xder isu pon tinggal meninggal nie. Yeah!! TAK ADER ISU. Kenapa perlu sampai aku nk buat statement balas segala??! Aku xamik port n kesah pon ngan semua itu. Cumaan, aku haruz sadar & kita sama akui, langit itu ngak selamanya cerah maupon elok… kadangnya, ia bisa menjadi gelam gulita menandakan mau bencana. Namun, belum tentu juga ia terjadi musibah atau bencana. itu hanyalah PETANDA awal…

Nih juga bukan ingin membalas dendam, kaw tinggal aku, aku tinggal kaw. NO!!! aku bukan pendendam, aku juga bukan yang memendam. Andai dianggap aku sebegitu, eloknya singkirkan aja aku dari ruang hati kamo.. aku ngak pantas dilabelkan sebagai pemendam amarah bagi membalas kembali perbuatan silam manusia. Aku bukan kinda menghukum insan lain!!! aku seorang yang memberi ruang & peluang. Percayalah!!! Itu aku…



Bawalah siapa pon, kemana pon… aku akan bercambah dengan adanya aku. asas sendiri, tapaknya asli… acuan lain ( copycat ). No! no ! no !. aku adalah aku.. apatah lagi mahu dikaitkan dengan hipokrasi. Huh!! Pantang aku nk bertalam2 ni. Aku muka miss 2 faces*ops!! sapa xtau!! Matilaaa aku pasnih..

Beberapa kesimpulan ringkas <--- ader ringkasan kan!! :-

>> Berkawanman itu mudah. Saling Mempercayai itu sukar.

>> Kita akan berasa penah hotnya kita. adakah orang rase yang kita nih hot sesangka kita?

>> Dulu boleh sendirian, mengapa skrg perlu berteman??!

>> Bile bersama set2 mulut hangsuang. Maka berpegang teguhlah pada quran alqareem.

يا أيها الذين آمنوا إذا جاءكم فاسق بنبإ فتبينوا

Propah2 nih. mmg da jadi kelaziman abadi bagi mereka. Tak boleh ditadah, tak boleh dihangkut semua. Perlukan penapisan sejati agar tidak ada salah faham mahupon tarik menarik muka.

No comments: