FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, August 10, 2009

:: buat orang JB ::

Salam semua

Aku xtau nk mula camne post kali nih. but aku try yang termampu tuk menyatakan ape sebenarnya aku rase seminggu dua nih… konsep utamanya is

“…merak kayangan x sama dengan gagak di rimba…”.

maaf di awal kata andai post ini menyinggung mana2 pihak yang membaca. Sudah pasti post ini wujud atas satu sebab. Pepatah melayu ade mengatakan, pokok itu xkan bergoyang andai xde angin yang mengoncang…

Yer…! Mungkin betullah lately nih nampak aku ‘dah berubah’ as u said. 1st of all, izinkanlah aku membahasakan diri as AKU sajork <--- sound kasar rite?!. Xper. Kasar itu fred, fred itu kasar. Puas hati?! Kenapalah kite boleh berjumpa, kalo mende kecik camni pon xley nak handle. Mungkin salah aku jugak kot, kerna terlalu membuka hati tuk ‘menerima’ orang…

Aku tahu aku ni jnis xboleh dengan pertemuan, apatah lagi menghadapi perpisahan… maksud aku bukan nk berpisah atau ape. Cume, berilah aku sikit peluang & ruang tuk mengenali siapa aku sebelum aku berteman @ berkawan dengan ORANG ISTIMEWA seperti kamo… istimewa personality, istimewa karektor, istimewa serba serbi. Aku selesa n senang ( gumbira ) dpt berjumpa kamo… siyes!!!

Tapi… dlm kegumbiraan kite berteman skrg nih, aku tertanya2 sendiri… layak kah aku yang xde ape2 nih, hanyalah tahu membuang masa, mensosialkan diri untuk berteman dengan kamo??! Layak sgt kah aku ni??! Kamo ade pada stage kamo, level saye lain pulak. Totally difren!! Ibarat langit dan bumi…

Aku terfikir sejenak, siapa aku nak di ‘pasang’ kan dengan kamo. Bile ade satu malam tuh, kamo bercerita pasal peristiwa bagaimana boleh wujudnya kata sahabat nabi

“…nak mengenali sahabat, hendaklah bermusafir dengan beliau selama 3 hari…”

Aku terkesima, aku terpempan… inikah takdirnya aku berjumpa dengan seseorang ditempat yang orang biasa xkan dapat… siapa kamo, siapa aku.. kita berjumpa ditempat yang sama!!!

Buat kamo yang aku sayang… maafku pinta. Andai panggilan kamo saye xjawab!!! Sms kamo aku xbalas… berilah aku sedikit masa tuk relax2 n redakan ape yang patut. Aku xpernah nk berubah!!! Aku juga xpernah membenci kamo… aku sayang kamo. Aku sayang kamo. Aku sayang kamo!!!

2 comments:

syaf said...

hello...
siapekah insan tersebut,,,
macam mane boley terjadi macam ni...
anyway i'm syaf,
kalu x kesah...boley share2 ngan i...ok

fred said...

hurmmm
xpe laaa..
walaupon erti hidup pada yang memberi..

smua nye ok da kowt!!
ahakz

thanx coz sudi menjegah kemari