FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, June 02, 2009

:: meh kenal aku ::

The best words to know me… senang cerita, admitted & confessed by maself… aku xley lari dari reality. Khas tuk orang yang mahu mengenali aku… ahlan wasahlan wamarhaban bikum… kite sentiasa mengalu2kan kedatangan orang untuk mengenali diri ini… aku xkesahlah ape 1st impression korunk... yang penting bukan dihahului by JUDGEMENT in 1st time to get know how people are. study karektor, tahu asal usul, latar belakang. Baru buat penilaian… jujur pada diri sendiri tuk berkawan dengan seseorang, bukan didasari oleh kepentingan peribadi @ dendam kesumat. Selagi ader niat lain reason why kite be fren wif sumbody, maka xkan tercapai maksud MENGENALI.

not only cakap pasal ni tuk aku, malah tuk semuasekali... cara2 mengetahui orang keliling kita... jadi manusia xboleh selfish, jauh skali maw arrogant... aku hanya berkongsi cara gimana aku mendalami mereka2 disekitar aku. lebih manusia is AKALnya, so... ape guna akal if tidak memuliakan ia... akal merupakan asas taklif. xkan maw jadi orang gila. xtau ape itu fungsi akal... atau akal sedia ade sudah tidak lagi berfungsi,*ops!!


Apathetic

Choleric

Aggressive

Decisive

Phlegmatic

No comments: