FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, June 04, 2009

:: dari AMMAN ke anda, berangan ::

salam semua

selamat pagi dari ABDOUN, amman Bandar elit… TETAP nk mention kan!! Yang kaw tuh(aku laaa) bersiaran dari amman kan. Walhal tempat asal duduknya is IRBID sajork… da xreti nak duk rumah sendiri kah?!*carut diri sendiri kekdahnyer!!* ahakz… suka hati ler. Nak tulis ape pon, ader aku kesah??! Stil xmoh kalah kaaaaaaaaaan!!. Mieahhaha


post ini ditulis di kala aku barusan sajork bangun tido… motif bangun2 terus mengadap computer(cini bukan laptop k!!)??! gile tak gituh??! Bangun2 jer trus terkam pc.. OBSESS sgt kan!!.uhukz!! computer la jantung peparu ku. Xde ia maka tiadalah diriku. Hahaha. Nilah caranya pon aku berinteraksi dari bumi anbia. KEKDAHNYA!!! Ade pulak badwi2 fadang fasir ittiew WIFI?!*ops!! Pose2 pegang notebook ats unta.*


masa tadi berlegar2 di atas tilam. Tak semena, ada idea menghupdate post.(selama nih posting, xde idea datang laaaah!!)..propah sgt!!! teringat kat post sorang calon anugerah yang diinterview. Kaw hado wartawan dtg interBIEW??! Tup2 post semula wawancara kaw tuh. Yang konon2nyer di satu rancangan besar & pofuler gamaknya. YANG HADO kan!!! Tapi aku tetap memuja calon ini. Kerana berani mati dia letak semula hasil interBIEW dia.(matila menGIPAS)


kat dunia nih, macam2 pe3el manusia kita jumpa. Yang berangan nyer la, yang perasan nye laa. Yang TAK SEDAR DIWRIE pon ader tau!! VD feel diva bertaraf david BEKAM & Angelina COLI(ops!!!) xsedar kew kaw tuh muka ala2 pecah longks. Hidung sejambak ibarat jambu air(sah2lah jawa!!) miehahaha. Mata mengutup ayu persis nyonya mencari rezeki kala dinihari(G-fat sgt!!). macam mane pon orang berangan, perasan & TIDAK SEDAR diri itu, kita HARUZZZ meletakkan satu perspective positif kt dia, mengatakan dia juga diciptakan dari TANAH. Atau masih tidak boleh kaw nak terima disebabkan kaw tu diCIPTAKAN dari jelly(agar2)??!*matila pondan!!*. bukan juga kaw tuh terhegeh2 nak diskrismasi, kerana rasa kaw tuh came from NUR!!! Malah kaw kena sedar kaw tuh sebenarnya berunsurkan ASAP(sangat puaka!!!).


aku nak jugakz diwawancara cam dia(xmoh kalah kan!). mesti leeeew, mane boleh org interBIEW dia, kita ni … xder orang interBIEW.. aku ngan dia, SIAPA LAGI GLAMER??! Matilaaa xsedar diri( aku laaa tuh!!)huahahha. Stage aku jajahi ini, mane boleh sesuka hati diberikan pada orang. Buatlah stage sendri. Huahahaha.(perlu keeeee state camtuh kan!!). well, aku nih bukanlah jenis yang cepat meroyan ala2 cam xcukup tanah kan!!! Bumi ku pijak adalah bumi nyata, penuh reality yang mesti ku harungi. Ahakz!!


Rezeki masing2 kan.. pedulilaaa dia nk diinterBIEW wartawan ker, dicekup jabatan agama ke, diundang reception di hotel(budget & economi)ke.. perlu aku kesah?! Maaflaaa, hat termaktub di atas sana tuh, masing2 nyer portion. Hari ni mungkin kaw dpt, sebab kaw advance( dpt awal). Mane tau akan datang, aku lagik FOFULER dari kaw. Ahahaha… TETAP nk mention award tak jauh dari genggaman. Huahahaha. Hanya ingin mengucapkan kalimah syahadah*eh salah!!*. ingin mengucapkan tahniah kerna telah tercalon anugerah O4P( penah kaw dengar award gituh??!) simpuh malaikat pon… kaw xtak pernah nk tersenarai dlm calon2 pendek award tuh taw!! Kerna DIA SAJORK YANG MAMPU. Tuh aku sujud kan dia tuh*matila syirik*


Jauh sekali disudut hati nak mencemburui(perlu ke??!). tahap keGLAMERan aku ni da cukup selesa & sengsara bagi aku(boleh kata gituh??!). walhal, selama ni naik turun aku kerana mende2 camnih laaa. Lagi xmoh terima kan!! Kang bila title jatuh ketangan orang lain, dan2 tuh kaw nk claim itu ini segalakan!!! Kejisssss sgt!. Ala2 makHAJI kepala dongga. Yang nak kawin da hujung bulan ini. Ade pulak wanita sudi nk bersuamikan kaw??! Suspicious sgt!! Sah2la kaw jumpa mak esah, asap2 & jampi2 pompuan tuh. Paksa dia bernikah ngan kaw!!!(xkan ku ucapkan tahniah). Kerna ia bukan jodoh kaw!!! Boley tak kalo aku kate gituh??! Miehahaha. Kawin sebab maw COVERINA. Ewwwwh!!! SWINE flu sgt!!


K la.. maw breakfast nih… kite jumpa lagi.. but dun PORget to vote calon anugerah O4P ittiew. Da berapa tahun da trophy ittiew ditangan aku, votelah tuk dia puleks yer!!! Sian dia, kalah aku menang dia. Itu semua sebab aku jugakz. Nk beri dia peluang naik stage sambil2 pose gaun PRADA. Aku yang da lama naw menjadii duta dato’ benard chandran nih. Xpe laaa, beri peluang pada yang mahu merasa!!! Huahaha. Matilaaa aku pasnih..

Da~

No comments: