FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, May 19, 2009

:: besday bang wan ::

Salam semua

Just a simple post.. nak wish besday orang je pon. Hehehe. Arini 19th may kan??! besday ke-23 abang aku. Yeah!! Da tua da abang ku sorang nih. Ahakz!! Kawin belum jugak lagik. Bila agaknya, biar dia kawin lu. Baru aku akan pertimbangkan tuk diri aku. Hehehe. Abang da kawin, cukuplah tuk aku ade anak buah. :-)

Happy besday from me to YOU ma beloved bro… semoga bang wan Berjaya dalam hidup as seorang LELAKI & MUSLIM sejati… udah2lah berjiwang karat, kawin je laa… saye tumpang gumbira ( tumpang je laaaaa ).


祝您 生日快乐,生体健康。Windu giler kat bang wan… muahxxxx. ( matila gay ). Kesah ape aku!! Dia abang aku. Bukan sape pon, lain la orang tuh, asal tengok laki je, menggila (persis anjing kegersangan )… terus terkam*ops! Sapa xtau* desperate sangat kaw kan. da habis pompuan gamaknya.. kok yer pon, cik GAYAH. Coverline sikit. Jangan obvious naw. kang ade yang makan penampar ngan aku. Sebab ko cube merosakkan friendship orang lain. Haih~

Last but not least… saye sayang bang wan!! Ahakz… doakan saye Berjaya dunia & akhirat k… mudah2an kita sesame masuk syurga ALLAH. Ensyallah.. ameeeeeeeeen!!

p/s : pic xde la plak… smua da ‘bakar’ dalam dvd… lagi pon mmg xley showoff. Nanti ramai pulak yang berkenan kat abg ku sorang nih. Baik laki atau pompuan. Pondan2, HADIK2, HAQAQ2, xyah katelah.. HARUZ merembes VAGINA mereka. Walaaaaupoon VAGINA PELESU!! Wueks!!!

Mintak kt akak, kemut.. xmoh bagi, siout nyer pompuan.!! Siap la kaw nanti..ahakz!! kemut la ngan nadzeem… pembalasan terhadap anda xkan lepas walaupun seinci. Ahaha. Akan ku ingati sampei bile2.. huhuhu

No comments: