FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, April 12, 2009

:: preKARISMA p2 ::

Salam semua

Fuh letih gilos bangkong pagi nih. Semalam balik-balik dari sukan xde lak letih. Stay-D je.. das kali tido pas makan malam semalam. Bangun2 subuh. Da xlarat seantero badan. Paling berat is kapla aku! Ahakz! Dok masih lagik berlegar2 peristiwa menyayat hati, jiwa dan raga aku. Argggh! Apakah semua nih??! Aku sendiri mencari jawapan nyer. Hehehe. Ader gakz la dalam 5 -10 min aku guling2 malas nk bangun dari pembaringan! Motif malas nak solat subuh!! Uhukx! *Petir*

Xder2. Aku kena gegeh gak nih. Pagi2 nih pintu rezeki kite terbuka. Jangan nak kate xder rezeki if kita sendiri yang tutup pintu itu ( dasar & konsep asal asalnya ). Ada kala kita memang amik ruang tu, tapi sayangnya ia tetap bukan milik kita ( rezeki ) so itu soal lain. Siapa kita nk melawan kehendakNYA?! Kaw tuhan bersayap kiri kah??! Nak bantah2 ketentuan.*ops!! Alhamdulillah. ‘Berat badan’ xjadi masalah. Yeah!! Aku bangga dapat lawan setan2. Solaitu fajr raka3atein. Ahakz! Nih bukan riak kan??! Ke still masuk bab riak gakz??! Mohon petunjuk if dis statemen t salah.

Asal ek aku guna full spelling??! Aaaahah! Sebab takut orang ( pembaca ) ulang kali belek2 n menekuni apa yang aku tulis. SF2 ( shortform ) nih payah. Ia memerlukan kepakaran dan kekerapan mana kita rajin membaca. Apa jua jenis bahan bacaan. Contoh mudah. KERTU. Ape kah ia sebenarnya??! KEREPOT + TUA = KERTU. Asyik dok dengaq, atau bace KERTU2, tapi sampai laaaa xfaham2. Hari nih ensyallah faham. Nih contoh k. byk lagik acronym yang ader, cukup la sekali post, sefrasa kata. Ckit2 lama2 jadi gunung. Xder bukit2 nak sendal tisu lagik dah… walaupon!!!

Kembali pada soal penat. Dia penat fizikal xde masalah. Otak still boleh jalan. Yang set2 penat HOTAK nih. Mmg jam satu badan. Tuh belum kire emo lagik tuh. Tambah darab bahagi tolak rasa2 segala tuh. Jadilah ia sebagai HANGIN!! Ahahaha. Tension tahap gaban, sugul tahap dewa. Past is past. Kan!! Tetap! Hati nih??! Ader siapa peduli?! Hehehe. Dik kerna tensi semalam. Pas game ( balapan ) jer. aku makan jup, then solat zohor. Pas tuh balun 3 kali makan nasik! Asal tensen je ko mentekedarah la banyak2 kan! Ade aku kesah??! Mmg xder mood je smalam. Orang elok jer sengeh2 cam nak kena sekeh! Walaaapon kau punca BAHANA! Ahakz! *siapa xtau*. As musleem. Aku HAMPUNILAH dosa2 bahana kao tuh. Hope, akan datang bala bencana bukan dari kamo la yer!! Orang pulak. Ahakz!!

Secara keseluruhan nyer. Aku bangga dengan aku & kumpulan aku ( orange ). WALAUPON!!! Korunk mmg best banget. Xder orang lain yang aku sanggup berikan komitmen & kerjasama sebaik ini. Melainkan korang. Dunia akhiratlah korunk teman aku dipadang & gelanggang. Semangat korunk mmg xder kat orang lain. Tiptop sangat!! Kalo pas nih ader lagi majlis2 berkumpulan camni. Aku TETAP mahu dengan korunk. Chemistry da ada. Wat pe putuskan bond tuh kan. Idak dok??! Juz nk memperkasakan lagik je. Huhuhu. Plzzzz erk penganjur. Janganlah pisahkan ahli2 kumpulan kami ini. Ensyallah semuanya khier. Amiiin!!!

Tuh la dia kite namakan DATANG KAMI BAWA UKHWAH. Dan ia terbukti menjadi. Xjadi. Xder la aku nk lambong2 korunk kan! Xder maknenya. Buang masa nak lambung2 orang yang sememangnye xde kepentingan dalam hidup aku nih. Ramai lagik manusia aku perlu tumpukan dari yang xdtangkan pekdah kat aku. Ahahaha * merak sangat *

K r.. jumpa lagik.. penat nih. Wsalam. (penat2 sempat update kan! )

pertanyaan umum. BERAPA RAMAI HARI NIH YANG XPERGI KELAS???!! sendiri mau hengat la erk. ahak!!

No comments: