FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, April 16, 2009

:: jgn buat taik ::

Salam semua

Saban hari, ada je cerita tuk disampaikan. Sure la aku nih suka bercerita. Meraban-raban ( mende berpekdah ). Bukan dok cakap kosong2. Ahaha. Angkat bakul sangat!! Bowink dowh dok depan laptop nih. Dok pas baca2 buku ( bacalaaaa sangat ) rehat 2-3 minit. Kite hupdate la blog atau post. Masa xterbuang. Wal asr ( demi masa ) kekdahnyer. Kaw lupakah dengan ayat2 quran?! Mari sini nk memperingati. Ahakz. Bab ingat2kan orang nih. Mmg kerja aku. Da biasa sangat dah!! Nih exPA pesakit elzhaimer terulung Malaya tau. Ahaha. Sampei ke Jordan nih aku bawak profession as PA nih. Sapa xtau!!! Yang penting dia bukan pesakit elzhaimer.

Yang mendorong aku menulis post ringan2 kali nih, adala berkenaan dengan sekor pompuan gilos nih. Eiy!! Eloknya aku sepak kan ajer mlot si*l dia tuh. Hikmah terbaik yang dia xbuleh merasa penangan aku ialah kerna aku kt irbid. Dibuatnya aku skarang nih berada di shah alam/kl. Siap la kaw wahai pompuan berlidah l*h*r. pantang alam 7 petala langit, 7 petala bumi betul aku dengan jenis orang yang suka bawak2 mulot nih. Perkara yang xder kena mengena dengan hidup kaw, xyah nk canang2 kat luaq. Da ketat sangatkah vagina kaw tuh!! Eiyyyy geram seyh!!!

Well, disiplin kena jaga.. aku xmoh la mencarut2 sperti orang xbertamadun mahupon seperti orang xberpendidikan moral atau sivic. Aku dari jauh nih kan. Melambai2 tangan je la kat kaw ye wahai pompuan( ngan mimik muka skali ). Slek bukan depan aku je. Aku nih xmen la nk hamun2, bagi kan aje. Ader aku kesah kau tuh siapa. Privacy orang lain sila jage k. selama nih aku & kawan2 lain punya la jage prvacy kaw. Skarang nih kaw pulak yang buka cerita hat bukan2. Fitnah lak tuh. Aduuuuh!! Plzzz laaa. Jangan jadi makmandir. Dungu xabis…

Cantik lawanya kaw bukan penentu yang kaw akan berpakwe. Igt tuh. Ader orang nk approach kaw pon, akan aku halang ngan apa jua sekali pon ( kejam x aku??! ) kamo ngak pantas ader kapel atau balak. Slagik kao mmg jenis yang menyusahkan orang. Buat nyer kaw men romen2 ngan balak kaw. Kitorg kawan laki kaw yang kena. Aku da faham sangat tebiat kaw tuh!! Mak punya susu. Pondan dapat nama. Berapa lama da aku kenal kaw. Kaw lak da berapa kurun kenal aku. Kita saling kenal mengenali. Ingat tuh!!! Jangan dok buat perangai diluaq kemampuan. Buruk padahnya.

Kat mane pon kaw mengedik, kat celah mane pon kaw menggatal, kitorg xpenah nk kecoh2 atau bawak2 mulut. Privacy kaw, is ur life. Now, knapa kaw lak yang beriya2 nk open story about us. Plzzzz yer! Sekali lagik. Hormat sesame kita, never no have sengketa. Kawan buat cara kawan laa. Skarang nih, dak lain pon ok jer. kitorg x melenting2 ape pon. Eventhought xbelajar agama jauh2. Masih pandai lagik memberi peluang dan ruang. Rase2 xboleh. Mai la datang cnie. Duduk la ko bersama set2 ustat yang suka menghukum n bawak2 mulut nih. Baru kena buku n ruas.

K r… post nih khas tuk ‘kaw’. We all luv u. do u luv us?? Tuh aku xtau.

Wallahua3lam.

No comments: