FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, April 19, 2009

:: fred & kamo ::

Salam semua

:: Pesanan awal ek. Ini adalah masalah dalaman dengan seseorang. Aku ingin menjelaskan pada beliau ape sebenarnya. Agar dia tahu keadaan sebenar. Kisah 2 orang. Xde kena mengena ngan yang lain. Tertempias itu soal kaw. Bukan aku! Sape suruh kaw sape cerita ngan aku. Ade aku kesah??! Ahahaha ::

C bukan da name sebenar. Hnya memanggil beliau as C, da cukup menggembirakan aku. Lama xlama kenal tuh xyah cakap la. Almaklum saje la erk. Kamo pon tahu berapa lama kita kenal. So, kat ctu da boleh tahu betapa tahunya antara kita. Huhuhu. Penjelasan lanjut rase2 xyah r kot. Sendiri mau hengat la ek C…

Xder nak sorry2 xder nak maaf2. Coz xde siapa yang salah xde sapa yang betul. Perkara as usual. Itu je. Xgemar pon maaf2 nih. Xsuka pon sorry nih. Abis kat ctu. ctu je laa. Nk ungkit2 wat per. Perlu ke C oi??! Ahakz! Dan xpenah wat salah kat kita pon. Kita suka je kawan ngan kamo. Best pe.. tapi mungkin der factor lain yang lebih perlu diambil kira, agar xterdetik BENCI kita terhadap kamu. Kekdah fiqh dia. SADDUZ ZDHARAAi’. Hehehe.

Im trying to forget everythin’ about us. Dat’s all. So, logikla sekiranya, dikatakan bahawa kita xpenag berkenalan atau jumpa. Kite xsuka kalo cerita makan minum, kerja wuteva itu dibangkitkan. Xperlu pon cerita2 itu tuk dicanang semalaya. Da xboleh nk sehaluan dalam berkenalan, wat pe kita payah2 mau paksa diri. Walhal dalam hati, ibarat 2kutub magnet yang sama. Kita mmg xboleh mende2 cam tuh. Not going to say benci, not juga tu marah kamo..

Satu pembetulan besar… kita xpenah nk merancang mende nih. Sperti yang kamo dakwa. Kan Dari awal kite da cakap. Kita mmg da agak da mende ni akan berlaku. Coz kita sudah study perkenalan kita nih. Tuh je. Cube kamo ingat balik, ape yang kita cakap kt kamo tempoh hari… kite jugak xmoh ganggu ur life dri trus menjadi ‘bahan’ orang lain. Cukuplah.. I know u r better than me in segala mende. So wut else I have to say?? Hehehe

Makan minum xjadi masalah pon ma dear.. I juz ok.. sesame menikmati makanan, tuh kan best. Ape r. xyah piker soal halal haram tuh. Sah2 la yang kamo makan tuh halal. Ade pulak dia cop kt situ. BABI. Ader x? atau sign HARAM perakuan dari jakim. Ader ?? haih… common laaaa, ape la sangat makan minum tuh. Huh! Enjoy da meals sudeh! Ape nk runsing2.

Kita bukan yang terbaik tuk kamo dekati atau kenali. Kita xmau ‘merosakkan’ kepercayaan kamo, kita juga mahu jaga hati kamo. Hati kita biar kita jaga sendiri. Xde masalah pon ngan mende tuh. Hehehe. As long kamo happy, ok jaaa. Dat’s also will make me happy. Jangan pernah kata kita nih MMG BAIK ATAU BAIK. Walhal. Xpenah dalam sejarah hidup kita. Dapat title baik tuh, melainkan layangan keburukan saje… mungkin ‘mmg baik’ itu bagi mereka yang benar2 deserve most kot. Whos know kan! Huhuhu. Yang penting ia xkan melekat kat kita nih. Sowie. I cant accept dat word. It’s not suite to me at all.

Buzzing, calling n messaging da way cara menunjukan kita di ingati??! Well, thanx btw.. appreciate it.. terima kasih atas masa yang digunakan tuk perkara2 terbabit, terhutang budi dengan hati kerna masih ade ruang tuk memperingati kita walaupon kamo itu sememangnya busy. Itu dunia kamo, kita ada dunia kita. Semestinya, dunia kita berdua adalah berbeza. Jauhnya, antara langit n bumi. Indah tampak dimata, rasa dalam bagai ada yang xkena.

Last but not least.. kenal kita. Memang xkenal. Xkenal kita memang kenal. All dabest tuk kamo. Bittaufeq hendaknya dalam ape jua perkara yang kamo buat. Nice bekerja wif u. sweet memory ever. Da~

Cerita antara kita. Siapa yang tahu…

~fred~

No comments: