FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, March 17, 2009

:: CAGLA ckitttttttttttt ::

salam semua..

nih name nyer aku xde kerja dah!! Nk show2 off la gakz. Aku kan suka memperagayakan ape yg aku ader. Dun u know dat??! Ahakz!! Well.. da kita ader. Tunjuk je r.. wat pe simpan2 wat pekasam. Orang la kuat makan pon, terserlah gakz GEMOK nyer! Semua tersimpan di PUROT. Meiahahaa* Siapa xtau!! Xnampak kt perot pon, tang leher n pipi, sah2 la obvious. Hehehe



ape2 je la.. xgune panjang2 pasal entry nih… ckit2 je laa. Tuh pon yang ader pon.. nk tunjuk lebih. Xmampu. Cam org tuh. DIOR la, CK la… RedKen la.. pelbagai agik la product yg diboikot. Ahakz!!. Yer r kan… jenama terbaik bukan dri yg diboycott. Malah produk2 sperti, aminahPOWDER ( bedak sejuk ). rubiahROSS ( blusher ), goyah keledek( makanan )… timahwangi ( perfume tanpa ALKOHOL ) kan!!!. So wutever… ahakz



apa lagik xsenarai dlm produk haruz diboycot??! Aku xtau.. sbb yg aku tau yg diboycot jek. Heheh. Maklumlaa, kite nih kan siswa CAKNA. Asal bukak jer email itu wajib boycott.. ini wajib beli. Itu wajib shopping ini wajib dibelanjakan.. macam2 la propah2 yg tersebar.. aku pon neik pitam ngan mende2 camtuh. Pitam bukan sebab aper. Penyebaran yang mengKHINZIR buta.. dat’s all. Nope komen!!

da~

No comments: