FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, March 17, 2009

:: ader aku kesah??! ::

Biar sumer org tau. Bia org takut, xmoh dekat kawan ngan aku.. nk sgt kan amalkan diskriminasi n membeza2kan nih .. meh sini aku ajar cara diskriminasi yang hakiki, dictator n kejam.. baru la benaran berani mati!! Nih cakap2 jer, tanpa any act. Xgune gakz. Ban org, kite ban abiz2an. Gempak beb! Truslah menghukum. Xyah nk bicara2 da. Itu yg kaw puas kan??! Ahahah. Xder kesan pon kat aku nih hah… org len??! Aku xtau..

Smalam. B4 kua jalan2 ke pinggir amman. Bersantai2 ngan aktiviti berpekdah ( katenye!! ) ader la jmp sorang 2 nih. Alih2 kuar la satu maksud ayat dri hangsuang nyer mulot ( bukan org nyer erk, MULOT shj k ) ibarat nyer cengginie.

“… eh, berdua je ke… bahaya nih. Mane2 pergi asyik berdua je…” aw kama qal… ( dalam aq hati lak kan… eh dia ni. Berdua pon aku berjalan, xde pulak sambil jalan tuh aku dok timbang2 telor sejambak kaw!! ) huh~

Then bermulalah aksi memberi kenyataan balas atas sapaan ‘ngeri’ itu.. aku ni pantang ckit. Mmg siap r kan. Xde kesah kiri kanan. Sbb nyer kaw yang nk sangat aku memberi respon. Kang xberi kang, kate kite EKSEN lak. Ahakz!!

Berbalas2 kenyataan segala. Last, satu mende yg mmg aku nk Hi8Li8 kan.. boleh lak dia kate… hati2 ngan aku nih ( pesanan tuk kwan yg bersama aku tym tuh ) maklumlaaa, kemana jer kitorg berdua kan… xder la slalu pon. Juz ats isu2 tertentu jer baru kua sama2. Kalo x! YANG ADO la dia nk kluar ngan aku kan! Ahakz. Komitmen lain ader lagik… lebih2 part study tuh. Mengejar impian katenye. Amiin. Semoga beliau Berjaya. Aku tumpang gumbira..

Kaw tgok!! Boleh dia pesan kat kawan aku tuh . sruh berhati2 ngan aku. Trus la aku mengeSET kan satu jawapan tuk dia. Huhu. Jawapan seperti mane aku berikan kt org2 sebelum dia. Aku peduli hapa!! Penting nyer, kaw kena tahu ape yg aku nk pesan kt kaw balik. Islam kan mengajar kita saling berpesan2. So, ini lah masa nyer.. aku berpesan pada kaw. Huhuh, aper aku pesan??!

Aku cakap kt dia…

“eh… xyah nk berhati2 pon ngan aku nih. Ko igt kalo da gay ni minat kt laki sewenang2 nyer ke??! Hot sgt ke kaw tuh yg aku cair nak jatuh cinta ngan kaw?! Walaupon kaw tuh laki.. xde nyer aku taste kt kaw! “ nak sambungan lagik x??! ahaha. Xpayah r kot. Kang termasuk emosi lak dalam posting, xbest r kalo camtuh. Hehehe.

Tensi jer aku… asal slalu bersama kulu kilir jer. Dlm benak fikirn ‘Ade aper2!!’… dia xtau yang selalu bersama kita nih adalah SAHABAT. Bukan KAWAN apatah lagi TEMAN, ludahkan aje if da pat jam berkepit kesana kemari tuh name nyer KAWAN. SAHABAT sudah… aku xmen pon ngan istilah kawan2 ni. Ape barang~ ( bak kate KOVIC, pinjam ur tagline sat ).. yg aku ader is SAHABAT. No kawan2 erk..

Bukan ape… dtg lah istilah kita nih SAHABAT dia segala. Ntah bila ntah. Aku pon xtau. Coz ada agenda sundializa nya… agenda ape??! Agenda tuk membizikan diri bout satu isu. Dan2 tuh ngaku kite nih sahabat kan!!!… selama nih. Ade pulak dia declare camtuh??! Memang penting kan diri sangat. Dah dhagakan nira. Baru terhegeh2 nih potong mayang. Kalo x, dok la melader tnpa sebarang kaba. Sapa menyapa xyah cakap r… mmg HARAM ado! Selisih kat jalanan pon, set2 angkat kening jer.haih. ape la semua nih kan!!

Angkat kening ley gakz r tahan nya. Yang xtahan nyer ( noraniza idris ) men rolling2 eyes tuh. Eh… yang ko meluat tgok aku kenapa. Penah lak aku pantis bulu2 kaw yg berterabur tuh, men rolling2 lak*ops!! Da lain macam jer nih! Back to da track erk. Ahakz! Bohrink nyer la suasana xharmoni nih. Xder kepermaian langsung!! Walhal, persekitaran, kan men hebat lagik dicanang serata buana. Damai la, aman la. Dalaman??! YANG ADO!!. Penuh gelodak n bergelora. Elok sgt la tuh kan~

Done~

No comments: