FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, January 11, 2009

:: terindu la plak ::

Salam semua

Tetibe lak teringat kat lagu leon nape erk?? Ahakz.. coz hati ku tlah diusik oleh seseorangwah kan!! Tetap nk nih xmoh kalah kekdahnya.. ahaha. Anyway, aku tahu ape yg aku rasekan kini, korunk ape kesah.. aku xkesah.. huhu. Merindu pada orang yang rindu aku jua. Buat pe nak konsep tepuk sebelah tangan kan. Or berangan xsudah kite hidup kena realistic bukan patjam ngan imaginasi yang blum pasti ley jadi reality kuikuikui

Selalu aku katekan kat family ( late ma especially ), my beloved dad, sisters n brothers. Frenz.. aku ingin sangat timang anak sendiri. Anak yang dtgnye dri aku..huhu. bukan hanak orang len dan bukan jua hanak binats.. Akaka. Either ikanz or hayamz apetah lagik hanak hanjz. Kakakka =)



Ape la kaitan rindu ngan anak??! Ahaha. Fred da mula merapek.. huh~ yer laaa, masuk thun bru nih. Mcm2 la azam n impian 1st of all.. nk allcdreamz comes true dream ape?? Da masuk tgh bulan, bru nk citer pasal azam.. ape laaa kan.. ader azam kok yer pon..ATLEAST.. azam aku pon.. bkn azam orang. Azam orang da ader yg punya. Itu xmoh komen.. ops!!!

Xder2.. aku nak gakz letak post..lame naw x menulis secara open.. asyik2 simple post yg b’gambar. Nih laaa mase nyer aku FREE tuk ‘membebel’secara maharaje lalang.. isu nyer is aku perlukan seseorang, dia ialah yang dimaksudkan dengan rindu itu kuikuikui

Tuk sesambel itu, nih lirik yang berkaitan ngan lagu berkenaan.. da mencecah usia tahun baru nih. Aku nk kawen laa.. ahakz!! Memain or serious, sendiri maw piker laa kan.. xmoh la da 20++, da ganyut bru nk dukung anak. Kang yang ditatang ntah kemana, yang dtimang jatuh menyembah bumi. Kakaka. Muda2 la nk kawin. Kuat agik tuk jdi tempat anak berpaut gantung diterkam leher xmudah terkehel. Yang dicekup belakang xsenang patah tulang..


Saling Merindu

Usah kau tangiskan pada cinta lama
Usah kau impikan kita 'kan bersama
Biarkan ia terus berlalu...
Bagaikan mimpi hilang di mata


Kini kau kembali merayu lagi
Kaitkan semula madah-madah cinta
Harapkan bebunga berputik semula
Yang telah lama...
Gugur ke bumi


Dalam sukma mimpiku
Ia telah berlalu
Cinta yang dulu suci
Bagiku tiada lagi...


Aku yang masih
Ditaman ini
Mencari bunga
Mawar berduri
Ku sangka madu
Racun berbisa
Itulah Hakikatnya...


Nak ku tinggalkan
Terasa sayang
Ingin ku belai
Tangan tak sampai
Pastinya kita
Saling merindu
Ku masih cinta pada mu...

Orang2 berusia kan menghampiri symptom2 rapuh tulang. Tu yang kita nak elak tuh.. huhu. Mencegah lebih baik dri mengubati.. risau gakz aku ngan sorang tuh. 33 thun baru nk piker pasal kawin.. BARU nak pikier.. berumah tangga nyer xtau la bile lak kan.. xtau la plak if jenis men kaut hangkut terus akad nikad.. konsep lari ke sempadan.. ala2 artis tempatan sorang tuh.. ahaha

Yerlaaa. Len orang len cara nyer.. kawin pon camtuh gakz kan.. kawein larik( sbb xberdaftar ) pon tetap bahagia. Anak sampei 8 da sekarng nih.. masalah xtimbul2 pon.. isteri best lak tuh.. yang kawien satu benua Malaya nk dihebohkan tuh lak. Bru 2-3 bulan. Da cerai berai.. talak fasakh segala.. kakaka. Bkn maksud aku tuk sokong kawein larik tuh. Tpi da way how kita sendiri handle tanggungjwab.. heheh. Mudah2an aku tergolong2 yang mampu bertanggungjwab tuk semua tuh. Ahakz.. amien..



Cengginih la aku kalo dad ok sorang2 kt umah nih. Xde mende nk disuruh, n bebelkan kat dak2 umah ni. So, luahkanlah kt sini.. ahakz. Aku kan BYK CAKAP.. tgok la vote kt sebelah nih --> . wah, kan men lagik.. trima ksih coz memberi aku satu title.. susah gakz nk terima vote2 nih. Alang2 nk dkt ABPBH nih. Rjin2 la vote tuk calon kan aku erk.. kakaka. Berangan xhengat dunia.. :: peace 4 live ::

Rindu.. rindu gakz.. aku jua merindukan bumi anbia sana. Lamanya aku kt cnie.. nk jumpa kawan2 kt sane.. hehe.. xlupa jua buat saudara seakidah di bumi gaza. Aku rindu tuk melihat deparang ( depa + orang ) hidup dlm kedamaian n kepermaian.. mane pergi nilai kemanusiaan?! Kita hanya mampu berdoa n menghulurkan ape yang termampu.. Ya allah, Engkau redakanlah bumi gazaMU dri dihujani peluru xbermata Zionist.. Engkau lindungilah hamba2 Mu, kanak2.. wanita2 muda & tua,dan tua2 xyg mampu melawan kekejaman Zionist.. amien ya Rabbal a3lamien..

Sekian dri aku… huhuh..

Da. Wasalam~

No comments: