FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, January 11, 2009

:: @ bora Asmara ::

Salam semua

Vanue : Bora Asmara, Jalan Sungai Penchala

Masa : 2230-0100

Tarikh : 10th jan 2009

Siapa : Fred, Boy, Capit, Falai, Azam, Aleep, Fyra, Kecik, Janggut.

************************______________************************



Hurey, akhirnya dpt gakz ke Bora yang aku nak… BORA ASMARA. Memula enjoy n feel yang dekat dulu… nnt kendian2. Kita enjoy yang BORA agik satu… hehehe. Ala2 cukup korum nnt. Kita lepak sane lak ( BORA agik satu ).. cukup yang ASAL, then tmbah yang baru… mahu ader sampei 20++ orang.. so, we juz wait n see je… hopefully ader la yang asal 9 orang itu( termasuk aku )… kakakak


-- nih air azam --

Menu yang kami order malam tadik. Aku xberapa nk ingat. Yang sure nyer aku igt aku nyer jer… SIAKAP tiga rasa… bapak best ikan dia… nih nk dtg lagik nih… then menu len yang aku igt… fish n chip by capit, vege soup by janggut, chicken chop by aleep n kecik, chick carrebean ( btul ke ejaan nih?? Ahaha ) by azam, 2 types of spaggeti by fyra n falai. Boy ngan chicken ape ntah… lupe r pulak… hehehe… tang air, mmg aku lupe… juz aku igt. MANGO ( milky ) aku nyer… ceeeeedap banget…


-- siakap 3 rase aku --

Xder ape yang nk katakan… coz kamirang baru 1st tym dtg…( yer ke baru 1st time??!) ahakz… propah sgt… anyway, kita assume as 1st time laa. Senang citer… quantity bukan penentukan.. tapi quality enjoyment of da night tuh yang dipandang.. uhukx!!


-- no caption --


-- peace by Boy, smile by Azam --

Kami terMISS 3 orang… AMIE, JIMMY, n APIZ.. coz deyall ade komitmen lain bersama keluarga, dan jua amanah agama n masyarakat Malaysia khasnya tuk dilaksanakan… timur , utara lokasi mereka.. masakan bias bersama kami. Tapi derang smua tetap dihati… tidak sekali dilupakan. Mahupon sesaat… lelagik capit… di rindu benaw kt AMIE dia.. ahahaha :: peace ::


-- tasek mode --


-- chill~ --

Yang aku perasan n rase. Makan kt ctu xubah as makan kt TGi Friday… concept tempat n environment je kot yang berbeza… bab makanan same jer Kot.. hehehe..


-- disini kami bersama --

K r, nk wat keja len plak nih… nnt kita update lain plak erk… owh lupa. Pas makan2, kami berlepak2 kt tasik kelana jaya.. huuuuh!! TSEK kelana jaya tuh… to those yang tau ape popular nyer tasik tuh… pasti best kan.. ahakz!!. For us, basic jer… sebab kami bukan yang dalam ‘kehendak’ sebegitu tuk kesana hnya melainkan untuk menikmati betapa havoc nyer malam kami selepas dinner. Hehehe

Da~

No comments: