FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, November 19, 2008

:: ALFATIHAH ::

salam semua...

sekadar satu post simple...segalanya berkaitan dengan post sebelum ini...tatkala post dibawah nih terpublish 5 min... aku mendapat panggilan dari PD,n9... mengatakan mama tersayang. puan noor'aishah bt alam telah pulang kerahmatullah jam 2 petang waktu malaysia... baru jer aku mengepos entry bawah nih... xsempat nk buat ape lagik... da dapat kaba sedih... in da same time... aku bru gakz nk panas kan lauk tuk breakfast... semuanya terbantut...lantas aku sendiri xlalu nk makan...




demikianlah kesah sedih aku hari nih... mama tersayang pergi meninggalkan kami sekeluarga buat selama2nya... peluang tuk bertemu hanyalah disyurga nanti ensyallah...

23 sept 1962-19 nov 2008
abang sayang mama... thanx coz sudi membesarkan abang selama nih.... ensyallah. doa abang sentiasa bersama ma..

4 comments:

Shazwani Adnan said...

salam.

takziah nadzeem. tabah selalu ek. Semoga arwah ditempatkan dengan golongan orang yang bertaqwa. amiin.

El-Zaffril said...

Aidil...

Banyak kan bersabar... kamu saja lah dapat membantu dia di sana... Al-Fatihah

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

dek mari kita cari islam...

tanpa pakatan rakyat... tanpa bn

mari bersama abe berjuang dalam gerakan netizen perkasa di

http://aberamly.multiply.com

Anonymous said...

Salam kenal

indonesia-arab.blogspot.com