FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, September 14, 2008

:: wishLIST 1 ::

huh!!! ntah bape lama lagik la kan aku nk balik ke bumi irbid.. skrg nih tgh hot ngan pelbagai jenis criter... samada citer dalaman, mahupon luaran... apakan daya. itu semua rencah kehidupan namanyer... xwujud criter2 itu, maka xder wujud muhasabah dikalangan kita warga melayu, bangsa mlaysia dibumi orang.. kan kan kan..

yang aku bakalan balik nih pon, akan membawa citer tuk orang sana. ahakz!! tapi xper, xder la citer ape pon. juz ala2 suam2 kuku jew... nk hot, tggu kita buka korum baru erk!!! banyak kisah yg pelu diPOSTMORTEMkan... ahli mesyuart pon kena la cukup n hebat.. kuikuikui

sebelum itu semua berlaku.. aku nk la gakz letak aku dpt beli aper sepanjang aku ader kt msia.. ahahaha. antara 2 mende yg aku sayang... my notebook n external HD...huh!! macam2 ader dah didalam nyer.. walaupon!! kemana sahaja ngan my note book. putrajaya, melaka,kg baru, n semua tempat la senang citer... anyway, xder sampei cam sorg tuh, sampei 5-6k beli barang segala.. dia org kayo... kite nih beser2 jew. uhuk!!




xtau la nape aku suke naw ngan compaq nih.. org len cbuk ngan DELL n toshiba. aku jew ngan compaq... wuargggggggggggggggghh!! ape la aku nih kan.. ikut kate hati nk minat katenye. xpe laa, yg pkai nyer aku.. kita pakai ape yg kite selesa la kan.. wat pe nk same kan kalo kite nih pipit, yg set2 enggang itu, tetaplah sayap lebau nyer... :: peace ::



--WD external HD... setengah tera jew yg mampu. setakat nih, nk beli yg sampei 1 TERA. YANG ADO mampu nyer.. bak sinie duit, aku ley beli yg agi best!! ader ke yg nk sapot??! har3...--

dlm kesempatan ini, aku nk kate yg aku windu naw kan dak2 MEP5... nk sebut sorang2 takut ader yg tercicir name nyer.. aper2, all da best erk tuk korunk... yg baru2 sampei menjejakkan kaki ke irbid tuh.. selamat pulang ker 'tanahair'... nnt kite menyusul pula erk...

adik2 yg barusan tuh... jage2 la abang2 akak2 yg da berusia tuh. depa tuh bukan la berdaya sangat... org tua la kate kan!! ahakz!!. org2 tua nih kena bgi byk n lebih attention.. kang kecik ati lak deparang itu... :: jgnmare ::

No comments: