FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, June 10, 2008

:: summer bowling p1 ::

Salam..

Wah!! Lama xhupdae blog post. Masuk arinih jer da semggu.. nek sawang n berhabuk da hah!! Seb baik sempat tuk buang semak samun yg ader nih. silap2 ari bulan kang, berlumut kulat segala. Cam ade satu blog tuh*ops!! Belum aper2 dah lazerina kan. VD!!! Erm.. kali nih juz nk letak cerita ceria tanggal 8hb jun 2008 lepas.. ape lagik kalo bukan 2008 summer bowling tournament.. meriahz x meriah tuh. nanti citer kendian. Nih baru pembukaan.. hehehe


Xbanyak pic yang dpt disnap. Sebab memasing cbuk ngan games masing2.. ader yg bawk cam, aku pon iyer gak, tapi xbaper nk snap sana cnie. Nk konsentrate ngan game katenye.uhukx!! xde masa sangat la gamaknyer… so ape yg ader jer laa eerk tuk tatapan semua. Seperti yang dsebut2 seblum nih. teammate aku totally berubah berbanding edisi winter dulu. BUT!! Ia tetap mengancam n sgt2 memuaskan. Mean, walaupon bru as a team, sudah boleh ader chemistry among us. Thanx god..

Teammate aku tuk edisi summer nih adalah jafni. Hazlami. Cardiac. Abu & nik hadi. Hazlami & cardiac dri team lain(yang tinggal) coz teammate depa pergi berchooti. Abu ngan hadi lak. 1st tym join tournament. Tym winter rituh depa xmasuk.

Secara keseluruhan nye, edisi kali ini. Kami bermain untuk merebut 7 kategori pingat yang ditawarkan di lane bowling amman. 3 untuk kumpulan asal. 3 untuk kumpulan campuran. 1 untuk perseorangan.. 3 kategori masing masing adalah dri duo, trio dan kumpulan. Setiap orang bermain sebanyak 6 games. 3games dlm kumpulan asal, 3game dlm kumpulan campuran. Manakala untuk pingat perseorangan pulak. Di kira mata setelah tamat 6 games.(faham kah??!)

Maknanya. In every group mesti ader 2 kumpulan trio. 3 kumpulan duo. Asal dan campuran. Trio 1 team aku is cardiac, hazlami & abu.... Trio ke-2 lak. aku, jafni & hadi.... Duo, aku & jafni... Cardiac & hazlami... Abu & hadi. Nih untuk dlm team asal. Main 3 game.

Untuk kumpulan campuran lak, setelah dirombak. Aku satu kumpulan ngan aizat. Tadiin. Aime JO. Dwang & khair.... Trio 1, aku, khair, ngan tadiin.... Trio 2, aizat, aime jo, & dwang… duo lak, aku & khair... aizat ngan tadiin... Dwang ngan aime JO.

Kutipan pingat??! Ranking kumpulan dan individu??! Nntikan dlm mase terdekat nih erk… tunggu!!!~~~

No comments: