FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, June 21, 2008

:: enjoy da moment ::

Salam..

Eyh2… tadik aku menang lagik… heheh. Men boling ja aku menang. Boling ja aku menang. Xder orang len lagik ker yg leh kalah kan aku nih…wah!! Statement merak gituh kan!! hahahaha. Tadik dpt jugak la merealisasikan hasrat dan impian hangout ngan kawan2… enjoying da moment katenye. Derang masing2 esok dah start kelas. So, nih la pon masa yang ado tuk meronggeng bersama2.. hehehe.

Walaaaupon konon2 nyer gumbira nih. namun, di hati ini masih lagik ader keterasaan.. hahaha. Coz, kehadiran yang TIDAK MEMUASKAN… erm, xpelaaa. Nk wat camne kan. lain orang, lain komitmen nyer.. sapa la kita nih.. juz set2 tepian pinggiran batu caves jerk an*ops!! Matila gombuck katenye.Kuikuikui. But, it’s ok… coz aku ade lagik 5 orang yang mampu beri komitmen tuk hangout wif me tadi.. thanx guys.. u r awesome & spoting xhengat nyer laa. Hehehe

Cam yang diperkatakan tadi. Rancangan utamanya adalah main BOLING. Matila kemaruk xhabis2 lagik nih.. gian yang teramat sangat kat game bowling nih.. since arituh la.. then meleret2 sampei tika dan saat ini. Xabiz kat facebook. Reality pon main gak.. hahaha. Kalo boleh, aku nk buat lane bowling dan2 nih gakz kt umah aku nih. xyah kua jauh2 tuk men bowling. Yang ARABELLA mall nih plak. Ntah bila ntah siap nyer.. LAHA jew. Constraction pon terhegeh2.. cewpat lewww, orang men bowling nih… miehahahah

Tadik kami ber-6 main 4 game/person. Bahagi kepada 2 trio. Aku, paie & shazz. Dan satu lagik trio mantap (juz sorakan & gaya, hahaha). afiq, amad, halim… tuh tuk teknik trio. Then kami set tuk duo lak.. kali nih duo aku ngan paei. Shazz ngan halim. Amad ngan afiq.. dan kami 6 orang.. tambah lagik 2 orang. nak lawan aku katenye. Hahaha **matila bongkak lagik** then xpe laa, kita sahut ja cabaran itu. Sapa takut beb!! Gua xder hal laaaah!.. layaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ja..


--1st game trio.. xyah tggu abiz game pon dah tau sape yg menang. terasa cam kami men ber-3 jew.. trio lagik satu mane ntah... miehahaha.--

Round pertama, 2 games. Tuk trio.. maka beraksilah kami… aku juz snappy score trio aku jew. Yang trio lagik satu xleh nk snappy. Makan hati ja korunk tgok point depa. Maklum laaa mantap sangat la katekan.. xder space dalam cam aku nih masuk kan pic depa.. hahhaha. Cam pon handset murs2 jer kan. xde la mampu nk beli sampei hp yang latest2 bagai nk rak.. alih2, software unsupported. Waah, maju sgt tuuuuh. Sampei coverage pon xleh nk support. Hebat hebat hebat… uhukz!!

Nih adalah score trio kami.. 1st game xdapat snap tym abiz game. Juz tengah main jer sempat. Coz terlalu excited sangat ngan game. Sampei nk mememorikan game pon leh terlupa.. hehehe. Seb baik la maintain ja sampei abis 1st game.. Alhamdulillah. Tuhan bagi kemampuan nk maintain. Kita yang hamba nih.. syukur jew laa. Idak???! Xsyukur, namanya kufur.. nak kew title kufur tuh??!*sambel lilitkan serban 7 pusingan..

2nd game aku sempat snap. Tuk tamat game aku je laa. Yang orang ketiga. Xsempat. Terlupa naaa. Hehehe. Then continue. 2nd round tuk acara duo lak.. mean, game kamirang yang ke-3 dan ke-4 adalah tuk duo.konon2 nyer… nih feeling tournament nih. hahaha. Xder feeling tournament. Xmen sungguh2 laa. Namun, ader gakz tuh yang tetibe melonjak2 semangat permainan. Pelik aku… memang pelik.. ruper2 nya…. Owwwwwwwwwwwwwh, patut laaaa. Dah dasar hayam. Memang tau. *ops!! Ader pemangkin. Baru nk up!!! Aiyooooooooooooohh! Matilaa camnih..

Yang aku lak yang tetibe ilang focus tengok game dey all. Cam haram jew main… eiy!! Mana aci weyh. Aku xde orang pon nk suntik semangat*double ops** 3rd game(1st game duo) aku. hancurs… so xder snap score aku. hahaha. Duo aku pon same gak. Kami tetibe ilang tumpuan. Sebab pengaruh aura. Kiri kanan yang sangat power. Yang kirinya. Ader aura tambahan. Yang kanan nyer lak. tetap ngan gaya dan sorakan nyer. Kita yang tengah2 nih. nak mati dah!! Hahaha


--2nd game trio... konsep yang kami bawak adalah "...kami memang power..." hahaha-

Alaaaaaaaaaaa. Xpe jew.. bak kate orang2 hebat. Hero memang tersungkur dulu. Coz dia tahu bahawa dia kan mampu menjulang nama. So, bagi la peluang kat orang2 yang baru nak naik nih… sian la plak nnt, asyik derang jew yang menatap bumi. Sesekali nk gak mendongak kelangit tuhan yang terbentang luas diatas… so, kire halal lah game tuh kat depa… hahaha

Seperti yang dijanjikan.. persembahan mantap kami(duo aku) pada game ke-2(game terakhir setiap orang)..aku mampu maintain kan balik. Berpunca dri sebab luaran kot. Yang team belah kiri(lane 2) dan ilang dah semangat nyer, coz pemangkin dah ilang. Hahaha. PADAN!!! Yang belah kanan lak(lane 4) akibat eksen bangat. Merasa ko.. hahaha. Walau x dizahirkan. Tapi riak didalam. Tuhan balas balik. Miehahaa.bowleh!! tahu isi dalaman orang.. kuikuikui


--game last(duo). barulaa nk naik balik.. yang tdik 1st game duo tuh. YANG ADO Semangat.. dah diserap oleh makhluk kiri kanan. game pertama duo, memang aku xmoh snap, coz memalukan(score aku). juz only 107. WTF!!!. huhuhuh--

Erm… begitu la sedikit sebanyak catitan2 yang mampu n sampaikan tuk pre-tournament nih. hehehe… kita jumpa lagik dimasa akan datang. Ensyallah.. yang balik msia tuh. nanti kita main la puas2 kan mane2 lane bowling yang ader kt msia tuh. men 10 game pon xper. I’m payfull for dat.. huahahaha. Yang x balik tuh. kita jumpa la nanti time kejohanan bowling edisi khas raya 2008. Konsep yang lebih menarik akan cube diterokai.. semoga mendapat sambutan la hendaknya… kalo boleh pasnih. Nak 10teams lak..

Berikut adalah kesimpulan score bowling tadik..kumpulan aku jaa. hehehe

Trio… aku, paie & shazz total = 693 afta 2games.

Duo… aku & paie = 437 afta 2games. Duo kalah ngan halim & shazz total dey ols 452.Alaa beza ckit jew.. kita lawan lagik nanti k. menang ngan afiq n amad...hahaha..

1st game aku 174, 2nd 124, 3rd 107(si*l jew!!), 4th 136 = 541 Total afta 4games. Average 135. Uhukz!! Ckit nak mampos!!! Ranking 1st among 6 players yang lain. beza ngan yang lain pon. ala2 jauh gituh kan… hahaha.

1 comment:

Anonymous said...

eh eh
sedap tibai AYAM jer kan ckp kitorg nih menang sorak ngan gaye.
tak boleh trime tuh. senanye, kitorg dah cube sedaye upaye. tp malangnye kan, ade org buat hal... sape la tuh, aku pun tak tau?!!! takde semangat la, lum dpt rentak la. ade2 jer org tuh. cam bagus sgt jer.. hehehe. sentap!!!

tak pe la trio kite kalah kan mad, kan fiq... UKHUWAH tu tetap!!! nak juga sebut ukhuwah tu... sori la, mistyping la.. error, error..

well, dah tertulis kat luh mahfuz yg game ke-3 n 4, aku melonjak naik.. dah tu camno.. ade catalyst / analyst tu lain cite la kan. yg pnting markah peribadi terus naik. baik2 total 2 games = 152, total 4 games terus meledak kan org cakap tuh =426, sekali gus meletakkan diri di tempat ke-2... WALAUPUN!!! kalah kpd tempat pertama sbyk 115 mate.. segalenye sudeh tertulis...

tu jer kesimpulannye, boleh?!!