FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, June 19, 2008

:: 7 things ::

7 RANDOM FACTS ABOUT ME:

1. 'Anak bongsu' yang sangat2 kuat memberontak
2. Pergerakan yang didorong oleh rasa hati dan naluri
3. Easy to make friends
4. Hard to trust people
5. Hate bugs!! Lyk hell sumer2 tuh.. :-)
6. Suka bercakap...
7. Crazy in bowling & volleyball.

7 THINGS THAT SCARE ME:

1. Losing something / someone. Hilang kawan. Waaaaaaaargh!! Nak nannes rasenyer.
2. Exams
3. Mesin ketam rambut! Bunyi jew da seriau.. eiy, tensi jew ngan mende tuh
4. Abis duit.. card bank rosak
5. Kekalahan in any games. Or sport
6. Khianat
7. Love

7 THINGS I SAY THE MOST:

1. "...Xder maknenyer…"
2. "...Biarlah rahsia…"
3. "...Owh erk??! then…"
4. "...Ya ALLAH.. mane ade laa, xbek nyer dia nih…"
5. "...Ader rezeki ade la tuh…"
6. "...Xkesah pon..."
7. "...Geget kang tau lah!!!..."

7 THINGS I TREASURE THE MOST:

1. Family – 1st mestila list kan family. Kang kecik hati lak.. depa jgn biau kecik hati. Kita nih yg kecik hati xper… biasalaaaaaaaaaa, kehidupanla katakan~~


2. Friends – tetap da 2nd priority in my life… kawan membawa seribu erti makna dlm hidup aku. coz sepanjang hayat aku selama nih. elemen ‘kawan’ yng byk mendidik aku. yerlaaa, dri kecik lagik, kita nih jauh ngan family. Xcam adeik beradik lain. dekat ngan keluarga. So, xde masalah lah kalo kawan kekdang lebih utama(in certain cases)


3. Childhood picx – nih mmg smua nye ader hak milik mutlak. Semua dah dirapikan penjagaan nya.. xleh bawak keluar ke khalayak umum. Walau satu!! Then family pon kena jage all of my picx. Xleh nk ditayang2kan kt org luar.. hek3..


4. Friendship – “…friendship is the most valueable treasure in the world…”


5. Loyalty – if aku boleh setia in wut ever keadaan & situasi.. y not others??! Tuh jer.. aku nk cakap. Skali khianat. Sori laaa, nothing to say more~


6. Honesty – basic value aku jage dri dulu till now..


7. My beloved – sbb last skali dlm dis priorities is, bcoz… beloved nih subjek yang sgt2 boleh berubah.. doa manusia, kita pon manusia… terlalu bernilai, bila ader loyal, ader honest. Ilang antara satu dripada nya. Juz only can say BYE BYE… pleased to see u in hell life. Hahahaa


7 FIRST TIME THINGS I EVER DID:

1. Having tempoyak in my meal. Owh gosh!! Nak muntah aku… eiy! Xder laaa aku nk makan mende alah tuh da.. mmg aku nih hantu derian. Tapi, tempoyak mmg xleh masuk. Cam berak cirit jew. Then ade pulak tuh, cam muntah… yieeeeeeeeeerkkkkkyyyy!! Masam lak tuh. meloyakan!! Bek makan maggots. Same jew mende nye. Kan kan kan..

2. Lempar air 50 sen(yang dlm plastic tuh) kt muka makcik kantin. When I was in form2 if not forgotten. Cik KEMAH yang si*L & sund*lz. Bowley men tengking2 aku.. ko igt ko siapa nk men tinggi2 suara ngan aku… stakat kerja kantin sekolah jew. Ader hati nk hi8 note ngan aku erk. mmg silap besar laaa. Aku xkesah la ko tuh bini penagih kew. Ader ader sakit kronik ker, ape ker… skali wat hal ngan aku. siap la!! Ala2 perang dunia ke-2 tym tuh kat kantin… yang pentingnya, aku menang.. hahaha.

3. Dok kt kawasan yang ader angsa.. hate them so much!! Those sucks!! Aku menci gila ngan angsa2 nih. sampei skrg xleh nk maaf dey ols. Dan keturunan2 nyer skali. Semuanya SUND*Lz!! Kalo boleh la, jmp angsa ja. Aku nk lempar selipar jepun yang tatseng tuh. kt leher dia. Biau terpelengkuk teleng jadinya. huahahaha

4. Berambut pendek less than 8cm. pasnih, aku cube xkan ader rambut sependek itu. Cukup la skali. Tuh pon kena paksa ngan dahsyat nyer. Aku mmg xsuke rambut pendek sejak azali lagik!! Xtaula naper.. coz bgi aku, hak rambut tuh memanjang kan. so let it grow up. Bowley!! Tuh rambut yg kt atas kepala. If ‘rambut’ lain. Haruzlaa ditebas dan cantas2.. jgn la sampei semak samun cam si L tuh. *larikkkkkkkk** vavies hutan pon ley sesat tau!!!

5. blajau oversea(mid east) pasnih tobat dah!! Xmoh… uhukz!!! Xpe la, peluang orang dah bgi uk study kt bumi LAUT MATI nih pon dah kira baik dah.. ade pengajaran, ader pedoman yang bisa dikaut. Buatnya di hantar ke bumi LAUT HIDUP. Xpasal2, semua ‘pride’ sentiasa hidup*sensored**

6. sunat(khatan)..har3.. ader org tuh, sunat 2 kali.. once tuk boi, once pas jdi women.*ops!! Hahaha

7. makan malam ngan sape ntah. it was I’m form 4.. ntah camne ntah. ade org tuh ajak kua makan. Dinner lak tuh. waaaaaaaa!! VD best. Makan mewah2 tu.. n skrg nih. ntah mane ntah org baik tu pergi. Sampei skrg.. xtau kenapa aku yag dia ajak. Dah abiz orang ker kt dunia nih kan! anyhow, syukur Alhamdulillah, xde ape2 buruk terjadi. Kalo x, ala2 guru songsang la kan. hahaha. Tuh pon ngan kadar bayaran seminimum RM30. Sangat cheap dat student!!

7 PEOPLE TO DO THIS:
huh! ramai nyer 7 orang. erm.. nak tag sape erk??! ntah laa. Kalo sape yg rajin tuh. buat jer la erk. huhuhu.

Sekian~

No comments: