FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, May 28, 2008

:: xsempat ::

Yeah bedah!! Paper final juz 1 left… nexweek 2nd june..pas merdeka kejup. Till raya nnt. Huuuurey!! Kok yer pon kan.. nk sgt epi2 nih, result camNO?? Aderkah as yang diimpikan oleh setiap insan yan bernama felajar?? Timur tengah lak tuh. bumi anbia lagik???


Erm… ntah laa dik non, xdapek nk kato doh.. tggu yo lah, ape yg terjadi ngan result 4 dis sem… harapan yang tinggi xderlah diletakkan. Coz. Aku tau kemampuan aku. hehehe. Ape2 yang berlaku, kite redha dan pasrah jer la erk… waaaalaupon!!!

Tadi wat malu jew aku pas serahkan kertas soklan kt doc… matila2 aku bertekak ngan dia. Kate arinih ari kha. Esok jum… alih2, aku nih dam mg dasar suke bertekak kekdahnye. Amik ko!! Salah hari.. then kena ‘tampar’ skali…

“…kamu nih hari pon xtau.. datang xm nih camne lak??!...”

Wahhh, motip soklan ala2 melodi kt aku??! malaz nk layan. Aku kua jer dri dewan xm. Kang lagik aku menjawab, macam2 dia yg siasatnya aku. baik aku beredar. Mengundur diri… kuikuikui

Jup2.. sat g sambung erk.. ader hal la plak…

No comments: