FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, May 13, 2008

:: janji & kek ::

Salam..

Huh.. lame nyer xhupdate blog… bz n membizikan diri ngan beberapa acara. Dalaman mahupun luaran… masuk2 bilik. Melayan YM ngan bace berita itu ini. Then baca buku..wahh!! baca buku kah??! Nope komen at all. Banyak lah perkara yg nk dipostkan ekceli, juz bila VIRUS M tuh datang, xleh wat pe laa, wut can I say?! Asal nk publish post jer, M mulalah menerpa.. gittuh kan!! huahaha

Malam Kelmarin(I guess). ari sabtu… wif janji yang telah dikotakan oleh seseorang. Baik nyer lah hati dia ini. Thanx GOD kerna m’perkenalkan aku ngan dia ini. Walaupon baru kenal, tapi dah cam lama berkawan. Xkesahlah, lain aliran pon. lain pemikiran. Dik kerna dasar kita layan & REDAH JER. Tanpa sebarang diskriminasi. Kita boleh berkawan, n berbincang. Betul x??

Janji…

“…kalo dapat emas tuk balapan, aku bagi kek cekelat kat ko…”

waaah! Motivasi nih… maknanya, nak xnak. Must-tea b’juang habis2an, menjulang nama sendiri, dan kumpulan. Yang penting, dasar & asasnya bukanlah kek tuh. mane2 orang pon tahu, priority utama dalam hidup & kehidupan, adalah REDHA TUHAN. Bukanlah material duniawi semata. Xgituh stat2, sazah2 sekelian…

Syukur sekali lagi, rezeki memihak. So, kami mampu menyahut cabaran yang diberikan. Kek pon dapat.. yeaa, yeaa… suke sangat. Menang jer ader sponsor. Barulah memasing nk berjuang bersungguh2.. nih dah bagi ‘sumthin’ istimewa kat persatuan. Xder insentif. Camne nk encourage ahli tuk tahun akan datang. Atleast buat lah majlis kesyukuran ker, ape ker… sekadar biskut mayat, air teh ‘o’ tuh, aper lah sangat.. jika nk dibandingkan ngan pengorbanan yang telah diberikan… **demanding lebeh nih**

Nih skadar saranan jer. Barulah bond ukhwah tuh terpaut utuh dan rapi, xdelah pas2 abis event jer. Terus ala2 konsep mematikan diri. Nak gak wat post mortem(tym2 kumpul pas abis pengumuman JUARA keseluruhan)… kalau xsilap, kalo mane2 majlis yang BUDGET besar, PALING lama, PALING itu PALING ini..bangga nih sebut rekod itu ini....walhal!! yang ado..hueahahaha.. bukan seharusnya ader post party ker??! nih xder pon, tak PALING la namenyer tuh*ops, Menambahkan bara yang tersimpan kah??! Matilah elly mazlien..

K la, juz nk letak photo celebration lite2 team 4x400 siswa, yang bejaya tuai emas ditrack balapan seminggu dua lalu… xrancang yang betul pon tuk celebration nih.. tau2 pihak penaja kate

“…hari nih, boleh la ko claim ‘hadiah’ balapan ko erk…”


terkesima aku dibuek nyer… xder plan pon… mencanak2 aku cari jalan camne nak wat celebration nih. dahla, ader deal. Owh, deal ker date??! Hahaha. Wuteva lah, yang penting mende nyer kat AMMAN. Nak xnak, mmg kenalah aku berkejar2an. Pagi g AMMAN, petang balik IRBID. Tuh rancangannya dalam minda. Tapi sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, malam baru sampei. Around kul 10 malam. See, nk wat party tengah2 malam. Giler kan..sah2 lah aku termakan sumpahan orang itu. Dan sekarang aku dah betul2 gila… mesti dia suke hati kan??! huahahahha

Xpelah, nak wat camne. Bukan ku pinta pon balik lewat camtuh. Bas gerak lambat. Nk tunggu jalan nya, kiamat 2 kali belum tentu leh gerak tau. Sakit hati sangat!! Dalam hati aku dah mula dah..

“… matilah aku kali nih…deal kul lain, buat kul lain. Sah2 lah kena hamun nih…” monolog boley!!!!!

Makanya, atas izin tuhan yang maha agung. Terlaksana gak lah hasrat tuk wat sambutan kecil2an team balapan KARISMA 2008 aku(4x400m). Alhamdulillah. Maaf la erk, kalo ader kekurangan. Buat pon kat bilik, asalnya nk kua jauh ckit(bukan dalam bilik). Tapi sebab masa xmengizinkan. Dalam bilik sajork lah. Dahtuh camNO!!! Hope, next tym kita wat kt tempat UPsikit erk… tuh pon kalo nk as my teammate 4 next year… sape lah kita nih kan…

Tuk sekian kali nyer, aku ucapkan thanx yang tak terhingga kt kawan2 pelari aku. yang sama2 lari bagai xhengat dunia. Nak menang nyer pasal.. ape2 pon, korunk did a reali2 gud job.. proud to be part if u guys. Coz kita nih sampingan2 jer… uhukz!!! Mereka adalah :-

1) Ilmam mukhlis

2) Naqeb sulaiman

3) Izzat cardiac

-sori bukan nama penuh & sebetul as i/c… nak letak karangm sekali i/c2 no aku taruk… huahaha..-



Tak dilupakan, tuk penyuntik semangat ulung aku. sedara halim… thanx u dude. Tahun depan masuk ek balapan, aku lak bagi semangat kt ko. Tengok ko leh lari ker idak pas terima suntikan semangat keramat aku. tau2 karang, lari laju sebab per??! Sebab meroyam*ops!! Hampun naaa!!.. jika x deik kata2 ko tuh. xmungkin ini semua terjadi. Maybe DISASTER adalah kot… thanx u halim… frewn 4 ever…

sekian~

"...bukan senang nak senang, bukan susah nak susah..."

No comments: