FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, May 18, 2008

:: hofa ::

Lately, aku separa ilang focus in my study. Xtaula nape. Puaka sem 2 kot. Takut tul aku ngan no 2 nih. ntah ade sumthing yang menggerunkan jer. Kaaaaaaaaan.. wat suspen jew!! Miehahaha. Siyes owh. Aku xsuke mende camnih(not in mood). Coz ia sgt contra ngan diri aku yang senantiasa epi2 dan ceriang. Wahhh!!!

So, tuk ilang2kan ketensian aku ngan mood2 –ve tuh. tetiba afiq ajak aku tuk g jalan2. Yea!! Afiq cam tau2 je yang aku borink + xder mood nk study. Sebabnya. Dia pon xde mood gak. Hahaha. Nih dia yang sendiri kata. aku juz menyampaikan..hehehe.... So, mmg kenalah… buku bertemu ruas. Seb baik afiq. Ko memahami aku. <- kebetulan jer kan.??! kalo x, YANG ADO lah.. :: peace :: yang penting per fiq??! kita REDAH AJEER!!!

Kami semalam g lawat taman kincir angin kat Jordan nih. wahh!! Taman katenya. Let see apakah bentuk taman yang dikatakan ittiew.. adakah ia vogue??! adakah ia vass??! Adakah ia semata2 propah. Tuk memplastikkan diri ngan ‘keindahan’ hakiki Jordan tempat ku berteduh kala ini. Kita tunggu sat lagik erk. hehehe.



Xde idea nk tulih per doh.. (malaz nk taip senanya. huahahaha). Juz enjoylah ngan pix yang ader nih erk..kuikuikuikui

Alamak, Blogspot payoh ler tika nih nk uplod pix. Tggu sat g erk..juz boleh uplod satu jew gambo..

No comments: