FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, April 04, 2008

:: Tagged ::

Huh. Dah lama rase nyer xbuat tag kan.. nih dpt lak tag dri sorg tuh. dri mane dia dpt pon aku xtau. I guess, tag nih dah di olah. Coz aku b4 nih ader terbace tag yg cengginih. Hardcore gile dia nyer rules, n yang menjawab nyer pon sama gakz. mmg set2 ahli NURRAKA nyer laaa. *ops!! Sapa xtau.. kuikuikui :: wink ::

Maka ini adalah rule dia, simple n mudah tuk fahami. Xpayah kan?!

“…YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS!!!...”

IF SOMEONE SAYS "IS THIS OKAY" YOU SAY?
Seandainya masih ada cinta – dayang nurfaizah
* cukuplah sekali, kau menghiris hati.. stop!!


WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
complicated – avril lavigne
*sape la yg kenal aku nih??!

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Biarlah Rahsia- Dato’ Siti
*mane ley bgitau..nk meh sni aku bisik kan. huahah**

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Pening – datuk m daud kilau ft Ezlynn
* xder aper2.just merindui....

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
erti kasih – Rem
*just angan2 jer la kan aku nih, xder ape pon yg dipurposekan.sedey jer. Uhukz!!

WHAT IS YOUR MOTTO?
Harum subur dihati – Bumi putra rockers
* smuanya adalah kenangan buatku. Ecece, poyoz jer kan!!!

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
me, myself & I – vitamin C
*susah nyer nk faham akan aku ini kan. yg ada hanyalah –ve point of. It’s ok.. aku tetap aku..**

WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?
inspirasi hati – de hearty
* p’beri semangat dan juga dorongan, walaupon kadang2 tuh mmg mengDOWNkan. Tapi, itulah asam garam.. sebagai anak..

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
kesetiaan – Siti Sarah
* erm. Selalu bermain diminda n benak fikiran.. xsuke pengkhianatan.mahupun tikaman belakang. Jgn jdi s*nd*lz ok!!

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BESTIE?
xtau ape mende BESTIE tuh…!!

WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
like a rose – westlife
*dia ade ape yang org len xder. Aku ader ape yg dia ader.boley!!

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
I surrender – Celine Dion
*ku pasrah jer laaa, xder ape yg perlu dijadikan cerita.

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
stars – T.A.T.U
*suke la kan, aku nk jadi ape pon..hehehe

Kholasssss!! Aku nk tag org len lak… matila aku nk tag seberapa ramai yang aku suke… dok sbuk2 melangut kt blog kan, sape suh!!! Aku nk tag :-

a) Mijie.the Jordanpost.

b) Manja.newDAY newLIFE

c) Ciklamia. Oit, manakah dikau lama menyepi?? Sentap kah??

d) Shazzy.life?? it’s all bout me.

e) Awe, my osmate… saye tau anda kretif. Sila wat dis tag.MUST!!

f) Baez & kakNAD. Dua2 ku hukum kan skali. MERASA!!

Buat erk. xbuat. Akan ku sesah jer nnt. Huahahahah..

No comments: